قیمت طلا دوباره اوج گرفت

ژیوار

امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۸۰ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که دو روز پیش تا یک میلیون و ۴۹ هزار و 700 تومان رسیده بود، امروز، ۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ رشدی ۳.۲۷ درصدی را تجربه کرد.

قیمت هر مثقال طلا نیز 4 میلیون و ۶۹۴ هزار تومان برآورد شد. در شرایط فعلی خبری از نوسانات شدید چند ماه پیش در بازار نیست و با وجودی‌که روند رو به رشد قیمت طلا در یک سال اخیر بسیار سریع بود، اما حالا رشد قیمتی فلزات گرانبها در بازارهای کشور شیب ملایم‌تری به خود گرفته است.

باید منتظر ماند و دید که این روند رشد آرام تا چه زمانی دوام خواهد آورد؛ چراکه کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند قیمت این فلز گرانبها طی ماه‌های آینده ۵ برابر خواهد شد.

دریان سفر امید

قیمت سکه امامی نیز امروز با رشدی ۳.۱۴ درصدی نسبت به پنجسنبه، به ۱۰ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان رسید. البته سکه بهار آزادی نیز تا ساعت ۱۲.۴۰ دقیقه امروز ۲.۹۳ درصد رشد داشته و امروز حداکثر به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شده است.

با این حال نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با ۲/۰۴ و ۲/۶ درصد، رشد بیشتری نسبت به روز قبل را تجربه کرده‌اند. در حال حاضر قیمت سکه یک گرمی در بازار 2 میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز