ویلچر ۹۵۸ مناسب برای بیماران اختلال مغزی

ژیوار

داشتن ویلچری مناسب برای افرادی که توانایی حرکتی کمتری نسبت به افراد عادی دارند، بسیار حائز اهمیت است. به گزارش کاماپرس، بنا به اعلام موژان طب، در بازار انواع مختلفی از ویلچر موجود است.

اما با این حال، انتخاب برای برخی از بیماران کار راحتی نیست. به طور مثال بیماران فلج مغزی که قدرت تکلم عادی و تنفس درست ندارند، نشستن و راه رفتن برایشان مشکل است و گاهی حتی بینایی و شنوایی‌شان نیز دچار مشکل می‌شود. برای این دسته از افراد، ویلچرهایی نظیر ویلچر ۹۵۸ برند مداسکای طراحی شده است.

این محصول دارای بدنه مقاوم و بسیار محکم و سبک است و تمام امکانات ویلچر دستی را دارد و با پدهای نرم قسمتهایی از بدن را محافظت می‌کند. دارای ۲۳ کیلوگرم وزن، که تا ۷۵ کیلو را نیز تحمل می‌کند. چرخ جلو ویلچر از نوع توپر و چرخ عقب آن پی یو است. فضای کمی را اشغال می‌کند، زیر پایی و زیر دستی متحرک دارد، که این امر، انجام کارها را برای افراد بیمار راحت‌ تر می‌کند.

امکانات ویلچر فلج مغزی ۹۵۸

این دسته از ویلچرها، چهارچوب ثابت دارند. همچنین کمربند ایمنی و تکیه‌گاه سر و کنترل ترمز روی دسته و چرخ عقب و البته قابلیت تخت شدن را نیز دارند.

دریان سفر امید

داشتن بدنه محکم و قوی، این ویلچر را به انتخاب اول افراد بیمار تبدیل کرده است، زیرا که هم وزن سبکی دارد و هم مقاومت بالاییی در برابر آسیب‌ها، حتی در برابر رطوبت نیز، زنگ خوردگی بر رو ی ویلچر ایجاد نمی شود.

یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های افراد بیمار و خانواده‌شان، تغییر در فرم و شکل بدن بیمار است. ویلچرهای ۹۵۸، به همین منظور پدهای نرم نگهدارنده در ناحیه ران و پهلو دارند. این نوع از ویلچر، به دلیل داشتن پد در ناحیه گردن، تنفس را برای این دسته از افراد بهتر و راحت‌تر می‌کند.

پاهای فرد بیمار به دلیل بی تحرکی دائما حالت خسته دارد. ویلچر ۹۵۸ با داشتن فوت رست، به نگهداری ساق پا و به بهبود آن کمک می‌کند. بیماران اختلال مغزی، می‌توانند این محصول ا به شکل تخت درآورند و بر روی استراحت کنند.

بیماران برای دسترسی بیشتر به این محصول و آشنایی با انواع مختلف آن، می‌توانند با مراجعه به سایت موژان طب، در این خصوص اطلاعات کافی را بدست آورند.

شرکت موژان طب دو دهه است که در زمینه عرضه تجهیزات توانبخشی فعالیت می‌کند. انواع ویلچر، واکر، عصا و لوازم یدکی این محصولات، ازنمونه خدمات این شرکت هستند.

مرتبط با : موژان طب
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز