۱۰ نکته جالب درباره تحلیلگر امید

ژیوار

شرکت «تحلیلگر امید» با هدف هدایت سرمایه‌های خرد مردم به سمت سرمایه‌گذاری مولد داخل کشور از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در راستای به کارگیری بهتر فناوری در زمینه هوش مصنوعی و ساز و کارهای هوشمند و البته جلب اعتماد مردمی از طریق شراکت با مراکز پشتوانه‌ای مانند بانک سامان، فعالیت می‌کند. شرکت امید با بهره گیری از موارد ذکر شده سعی در اختصاص سرمایه مردم ایران به بازارهای مولد داخلی دارد.

در ادامه کاماپرس با انتشار ۱۰ نکته، مطالب بیشتری را درباره شرکت امید در اختیار خوانندگان این مطلب قرار می‌دهد؛

1. سید امید موسوی به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تحلیلگر امید شناخته می‌شود. سپیده سمیع نژاد نیز هم‌بنیانگذار این مجموعه است.

2. خدمات شرکتی این مجموعه مواردی مانند: سامانه آنلاین گروهی خودکار، بازارگردانی خودکار، سبدگردانی هوشمند و رابط برنامه نویسی را شامل می‌شود.

3. این شرکت اولین هلدینگ مدیریت ثروت خرد در ایران است. طبق اطلاعات بیش از 50 هزار مشتری ثروت خود را به کمک تحلیلگر امید افزایش داده‌اند. ارزش دارایی تحت بازارگردانی با سازوکارهای هوشمند امید، یک میلیون و 200 میلیارد ریال اعلام شده است.

دریان سفر امید

4. تدریس در اولین کارگاه آموزشی سازمان بورس در سال 1396 بر عهده این مجموعه بود. اولین دوره آموزش معاملات خودکار کانون کارگزاران نیز در سال 1397 توسط این شرکت برگزار شد. همان سال، تحلیلگر امید به عنوان تنها استارتاپ موفق با مجوز رسمی معاملات الگوریتمی در بازار سرمایه ایران اعلام شد.

5. مجموعه تحلیلگر امید در سال 1398 به شفاف سازی معاملات 43 شرکت بزرگ بورسی به ارزش بازار بیش از 120 هزار میلیارد تومان کمک کرد.

6. این شرکت تاکنون دو کتاب فارسی در حوزه تکنولوژی‌های مدیریت سرمایه تالیف و به بازار عرضه کرده است.

7. تحلیلگر امید در حوزه برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌های مرتبط با معاملات الگوریتمی و هوش مصنوعی و جذب بیش از 40 نخبه در رشته‌های مختلف مهندسی در حوزه سرمایه گذاری در ایران نیز فعالیت داشته است.

8. ارائه هشت نوع الگوریتم متمایز متناسب با نیاز مشتریان در اجرای معاملات و چهار مرحله جذب سرمایه مناسب از دیگر اقدامات انجام شده توسط این مجموعه به شمار می‌رود.

9. شرکت‌های کارگزاری بانک سامان- سهامی خاص-، کارگزاری بانک آینده، کارگزاری بانک کارآفرین، رایان هم افزا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و … از مشتریان این شرکت محسوب می‌شوند.

10. این مجموعه یکی از حامیان اصلی نخستین همایش مالی ایران بود. این رویداد با محوریت تامین مالی، در آخرین روزهای بهمن ماه سال 1398 توسط انجمن مالی ایران و دانشگاه الزهرا برگزار شد.

مرتبط با : تحلیلگر امید
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز