فناوران اطلاعات خبره را در 8 نکته بشناسید

ژیوار

مجموعه «فناوران اطلاعات خبره» از سال 1382 با هدف تولید راهکارهای نرم افزاری جامع و یکپارچه بیمه گری متناسب با نیازهای خاص صنعت بیمه ایران و بهره‌گیری از فناوری‌های نرم افزاری جدید تاسیس شد. در افق 5 ساله این شرکت، فناوران اطلاعات خبره مجموعه‌ای پیشرو در ارائه راهکار جامع بیمه گری و تاثیرگذار در سیاست‌های فناوری اطلاعات در صنعت بیمه کشور است. این مجموعه با دانش فنی و محصول قابل رقابت با استانداردهای به روز توانسته، جایگاه مناسبی در بازار صنعت بیمه کشوره‌ای منطقه به دست آورد.

کاماپرس در ادامه به چند نکته از این مجموعه می‌پردازد که برای مطالعه علاقمندان و فعالان حوزه تولید نرم‌افزار جالب خواهد بود؛

1. شرکت فناوران اطلاعات خبره در حال حاضر با ۳۰۰ کارمند، تحت مدیریت مجید خاک‌ور قرار دارد. حوزه فعالیت این مجموعه تولید و ارائه انواع محصولات نرم افزاری، خدمات و راهکارهای جامع بیمه گری است.

2. محصولات این شرکت در قالب سامانه جامع بنیان، هوش تجاری پویان و محصولات آموزشی به کاربران عرضه می‌شود. پشتیبانی، توسعه و نگهداری، خدمات آموزشی و مشاوره از خدمات فناوران اطلاعات خبره است.

3. شرکت‌های بیمه آتیه سازان حافظ، ایران معین، کارآفرین، تجارت نو، پارسیان، سرمد، توسعه، آرمان، کوثر، میهن و … از مشتریان این مجموعه هستند. مجموعه توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین-توسن- به عنوان شریک تجاری این شرکت شناخته می‌شود.

دریان سفر امید

4. شرکت کارانگر، نماینده انحصاری آموزش شرکت فناوران اطلاعات خبره و زیر مجموعه آن، در زمینه ارائه آموزش تخصصی صنعت بیمه برای علاقمندان، دانشجویان، کارکنان و نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای فعالیت می‌کند.

5. این شرکت تاکنون بیش از 50 درصد بیمه‌ نامه‌های کشور را به فروش رسانده است. تعداد کاربران این مجموعه بیش از 30 هزار نفر و تعداد پرسنل آن بالغ بر 300 نفر است.

6. کسب عنوان اولین و بزرگ‌ترین ارائه دهنده راهکارهای جامع بیمه گری در کشور، رتبه یک شورای عالی انفورماتیک، اولین ارائه دهنده زیرساخت بیمه گری باز در کشور، ارائه نخستین راهکار نرم افزاری صدور بیمه نامه مستمری در کشور و … از افتخارات این مجموعه محسوب می‌شوند.

7. فناوران اطلاعات خبره در سال 1398، رتبه چهارم بیشترین فرصت استخدام برنامه نویس در کشور را به دست آورد و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه بیمه‌های زندگی معرفی و ارائه کرد.

8. سال گذشته فناوران اطلاعات خبره پنج امکان جدید را برای صنعت بیمه ایجاد کرد. این امکانات شامل نسخه جدید سرویس استعلام کدپستی انبار از سامانه جامع انبارها، سرویس استعلام هویت اشخاص از ثبت احوال و … است.

مرتبط با : فناوران اطلاعات خبره
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز