بانک کارآفرین را بهتر بشناسید

ژیوار

«بانک کارآفرین» ابتدا در سال 1378 با مشارکت اعضا انجمن‌های مدیران صنایع، شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی، جامعه مهندسان مشاور ایران، جامعه مهندسان مشاور معمار و شهرساز و گروهی از کارشناسان بانکی و مالی، با اخذ مجوز از بانک مرکزی و سرمایه 30 میلیارد ریال تحت عنوان «شرکت اعتباری غیر بانکی کارآفرینان» آغاز به کار کرد.

این مجموعه به طور رسمی از سال 1380 با عنوان بانک کارآفرین مشغول به کار شد و از آن زمان تاکنون نیز در تمامی خدمات بانکی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

کاماپرس در ادامه 11 نکته از این مجموعه را برای اطلاع فعالان بانکی و علاقمندان به آن منتشر خواهد کرد؛

1. مدیریت بانک کارآفرین در حال حاضر با محمدرضا فرزین است.

2. این مجموعه در سه حوزه بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. کارت بانکی، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی، پایانه فروش و … محصولات الکترونیکی این بانک هستند.

دریان سفر امید

3. خدمات الکترونیکی این مجموعه در قالب استعلام ضمانت نامه، پرداخت قبوض، دریافت شماره شبا، محاسبه سود سپرده و … به مشتریان ارائه می‌شود.

4. شرکت‌های بیمه کارآفرین، سرمایه گذاری بانک کارآفرین، عصر امین کارآفرین، ابنیه گستر کارآفرین، کارگزاری بانک کارآفرین و … از شرکت‌های وابسته به این مجموعه هستند.

5. سهام بانک کارآفرین در بازار اول بورس، تابلوی فرعی، با نماد «وکار» به متقاضیان عرضه می‌شود. سهام این مجموعه در بخش بانک‌ها و موسسات اعتباری، قسمت واسطه‌های پولی قرار دارد.

6. بانک کارآفرین دارای 109 شعبه در مناطق مختلف کشور، 150 دستگاه خودپرداز، 124 دستگاه پایانه شعب است. این مجموعه تاکنون تعداد 2 میلیون و 494 هزار و 905 عدد کارت برای مشتریان خود صادر کرده است.

7. این بانک تاکنون توانسته تندیس بلورین نهمین جایزه ملی مدیریت مالی سال 1397، نشان زرین برترین بانک در ارائه خدمات ارزی و بین المللی در اجلاس توسعه صادرات ایران سال 1398، جایزه چهارمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال 1398 و … را به دست آورد.

8. این مجموعه به عنوان عضوی از انجمن حسابرسان داخلی شناخته می‌شود.

9. بانک کارآفرین در انتشار گواهی سپرده و راه اندازی صندوق سرمایه گذاری مشترک در ایران فعالیت دارد. این مجموعه توانسته پروژه‌ دوره آموزشی «اخلاق حرفه‌ای» را در تمام سطوح مدیریتی، کارشناسی و کارمندی خود به اجرا درآورد.

10. طبق گزارش‌های ثبت شده سود هر سهم این بانک تا دی ماه سال جاری، 573 درصد رشد داشته و سود خالص کارگزاری بانک در شش ماهه ابتدایی امسال به 523 میلیارد ریال رسیده است.

11. بانک کارآفرین ضامن هزار میلیارد ریال صکوک مرابحه شرکت نفت پارس در ماه جاری شد. همچنین این مجموعه در تاریخ ذکر شده با بانک پارسیان تفاهم‌نامه همکاری، مبنی برسرعت بخشیدن به ایجاد سامانه‌ها و کاهش هزینه‌ها، امضا کرد.

مرتبط با : بانک کارآفرین
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز