عید امسال به کدام کشورهای خارجی می‌توانیم سفر کنیم؟

ژیوار

با توجه به شرایط کرونا شاید نوروز 1400 برای سفر، چندان وقت مناسبی برای سفر خارجی نباشد نباشد اما با توجه به امن اعلام شدن تورهای مسافرتی معتبر از سوی متولیان بهداشتی کشور، با گشت و گذار در تورهای خارجی آژانس های مسافرتی معتبر می توان گزینه هایی برای سفرهای جذاب پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، سفر و گردشگری در زمان شیوع کرونا حتی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی هم چندان توجیه پذیر نیست اما واقعیت این است که با نزدیک شدن به ایام نوروز بازار سفر و تورهای داخلی و خارجی تا حدودی گرم می شود. مسئولان وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا هم سفرهایی که با تورهای مجوز دار توسط آژانس های مسافرتی معتبر برنامه ریزی و اجرا می شود را بلامانع دانسته اند.

در ادامه برخی تورهای خارجی معرفی شده توسط برخی آژانس های معتبر مسافرتی را به عنوان گزینه‌های سفر خارجی نوروزی مرور می‌کنیم.

تور ازمیز و کوش آداسی ؛ آژانس مسافرتی الی گشت

الی گشت از آژانس های صاحبنام مسافرتی است و تورهای خارجی فراوانی برای نوروز 1400 تدارک دیده که ما در این گزارش دو نمونه از تورهای این آژانس را مرور می کنیم.

دریان سفر امید

تور ازمیز این آژانس از حدود 10 میلیون و 800 هزار تومان – ارزان ترین – تا 18 میلیون و 400 هزار تومان – گران ترین – به متقاضیان پیشنهاد شده است. تنها تفاوت مهم تورهای ارزان تر ازمیز الی گشت کیفیت هتل و اقامت است که برای تورهای ارزان تر هتل 3ستاره و تورهای گران تر هتل 5 ستاره در نظر گرفته شده است. مدت اقامت همه این تورها 6 شب و 7 روز است و ترنسفر فرودگاهی ، تورلیدر و تست پی سی آر کرونا در پکیج این تور قرار دارد.

ستاره هایی که قیمت ها را چند میلیون بالا و پائین می کنند

ارزان ترین تور کوش آداسی این آژانس را هم حدود 10 میلیون و 800 هزار تومان می توان خرید و این تور هم دارای ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه ازمیز به شهر ساحلی کوش آداسی است. مدت زمان این تور هم  6 شب و 7 روز در نظر گرفته شده و یک گشت نیم روزی و راهنما هم برای خریداران تور در نظر گرفته شده است. اگر اقامت در هتل سه ستاره را نمی پسندید بسته به تعداد ستاره های هتل ها باید پول بیشتری بدهید؛ مثلا برای هتل 4 ستاره حدود 11 میلیون و 335 هزار تومان و برای هتل 5 ستاره حدود 14 میلیون و 500 هزار تومان.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز