10 نکته خواندنی از بیمه کوثر و خدماتش

ژیوار

شرکت بیمه کوثر- سهامی عام- در سال 1389 به ثبت رسید و مجوز فعالیت خود را در انواع رشته‌های بیمه اموال، اشخاص و مسئولیت و … از بیمه مرکزی دریافت کرد. ارزش‌های بنیادین این مجموعه صداقت و انصاف، سلامت اداری، قانون مداری، مشتری‌مداری، برنامه محوری و … بیان شده است. این شرکت در نظر دارد تا سال 1404 در بین سه شرکت برتر بیمه‌ای خصوصی ایران از لحاظ رضایت مشتری و سودآوری قرار بگیرد.

در ادامه کاماپرس 10 نکته از این مجموعه را بیان می‌کند که برای علاقمندان و فعالان صنعت بیمه جالب خواهد بود؛

1. شرکت بیمه کوثر با مدیریت مجید مشعلچی فیروز آبادی فعالیت دارد. این مجموعه بیش از 31 شعبه و نمایندگی فعال در نقاط مختلف کشور دارد. تعداد کارکنان قراردادی و شرکت‌های خدماتی منسوب به این مجموعه در سال گذشته به ترتیب 761 و 52 نفر اعلام شد.

2. خدمات بیمه‌ای این مجموعه شامل بیمه‌های درمان تکمیلی، اتومبیل، مسئولیت، مهندسی و خاص، آتش‌سوزی، زندگی، باربری، حوادث و … است.

3. سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس با نماد «کوثر» عرضه می‌شود. سهام بیمه کوثر در بخش بیمه و بازنشستگی در قسمت فعالیت‌های مالی و اجرایی قرار دارد.

دریان سفر امید

4. عمده سهامداران این مجموعه، موسسه توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح با 77/19 درصد سهم، صندوق بیمه پرسنل آجا با 71/14 درصد سهم و صندوق بیمه عمر پرسنل سپاه با 71/14 درصد سهم اعلام شدند.

5. صندوق بیمه عمر پرسنل ناجا، شرکت خدمات بیمه‌ای سهند مشاور- سهامی خاص-، شرکت سرمایه‌گذاری الماس حکمت ایرانیان- سهامی خاص- و موسسه فرهنگی- خدماتی ثامن الائمه- سهامی خاص- از دیگر سهامداران این مجموعه هستند.

6. براساس صورتمالی حسابرسی شده پایان سال 1398 سود خالص این مجموعه 245 میلیارد و 378 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شد. سود پایه هر سهم 982 ریال بود.

7. این مجموعه تاکنون موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت، استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت آموزش، گواهینامه استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان و … شده است.

8. این شرکت در رتبه ‌بندی 1399 سازمان مدیریت صنعتی در بین 100 شرکت برتر کشور قرار گرفت. بیمه کوثر یکی از عاملان برگزاری هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه کشور در سال جاری بود.

9. براساس گزارش منتشر شده این مجموعه در 10 ماهه سال جاری توانست به فروش بیشتر از 3 هزار میلیارد تومانی دست پیدا کند. بیمه کوثر در نظر دارد برای سال 1400 بیمه نامه منابع انسانی را به خدمات خود اضافه و برای مشتریانش عرضه کند.

مرتبط با : بیمه کوثر
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز