شرکت حمل و نقل بین‌المللی تهران فاصله را بشناسید

ژیوار

شرکت حمل و نقل بین المللی تهران فاصله- با مسئولیت محدود- در سال 1362 آغاز به کارکرد. این شرکت با در اختیار داشتن کامیون‌های لازم، سعی دارد تا در حداقل زمان ممکن محصولات وارداتی و صادراتی مشتریان را به صورت کریری- مجموعه‌های دارای وسیله نقلیه حمل بار- و فورواردری- عامل ایجاد ارتباط میان خریدار و شرکت‌های کریر-  به محل مورد نظر انتقال دهد.

در ادامه کاماپرس 6 نکته از این مجموعه را که برای فعالان حوزه حمل و نقل و کاربران و علاقمندان این مجموعه مفید است، منتشر می‌کند؛

1. شرکت حمل و نقل بین المللی تهران فاصله- با مسئولیت محدود- تحت مدیریت فریبرز واحد نژاد در حال فعالیت است. منیره کلاهدوزان و حمید علائی شاد از اعضای هیئت مدیره این مجموعه اعلام شدند. مرکزیت این شرکت در تهران است. این شرکت مجوز رسمی وزارت راه و ترابری و اداره گمرک را برای فعالیت دارد.

2. خدمات شرکت حمل و نقل بین‌المللی تهران فاصله متناسب با استانداردهای اروپا و طبق قرارداد‌های بیمه سی.ام.آر و بیمه بارنامه بین المللی اف.بی.ال، سرویس‌های مورد نیاز مشتریان را ارائه می‌کند. گفتنی است بیمه سی.ام.آر نوعی بیمه‌نامه مسئولیت مدنی موسسات حمل و نقل بین‌المللی کالا از طریق جاده است و قرارداد بیمه بارنامه بین‌المللی اف.بی.ال نیز، مربوط به بیمه مسئولیت شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا بر اساس شرایط بارنامه حمل چند شیوه‌ای فیاتاست.

3. خدمات این مجموعه شامل حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی یا «ترانشیپ» نیز می‌شود.

دریان سفر امید

4. تهران فاصله در خصوص مشاوره و ترخیص کالاهای وارداتی و صادراتی از کلیه گمرک‌های کشور نیز فعالیت می‌کند. دیگر خدمات این مجموعه در خصوص حمل نگله‌های سنگین و حجیم از کلیه نقاط به مقاصد تعیین شده، تامین امتیاز و کالای صادراتی جهت تسهیل امور واردات و ارائه مشورت‌های لازم و … است.

5. این مجموعه در کشورهای دیگر نیز حمل کالا‌ها را انجام می‌دهد و خدماتی را به صورت ویژه به گروه صادرکنندگان ارائه می‌کند.

6. شرکت حمل و نقل بین المللی تهران فاصله در وب‌سایت به شرکت «تلاش کالای ایرانیان» پرداخته که در حوزه واردات کامیون از بلژیک، آلمان، هلند و … فعالیت دارد. البته مقاله‌هایی درباره صنعت حمل و نقل، انواع آن، شرایط حمل و نقل و … هم در این سایت منتشر شده است.

مرتبط با : حمل و نقل بین‌المللی تهران فاصله
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز