هر آنچه که باید راجع به نرم افزار دیدار بدانید

ژیوار

بی‌نظمی پیگیری‌ها، وابستگی به افراد، عدم وجود یک پایگاه داده از مشتریان، فروش آشفته و نداشتن تصویر روشن از کسب و کار سبب شد «نرم افزار سی.آر.ام دیدار» با شعار «هوشمندانه‌تر، سریعتر و بیشتر بفروشید» درصدد رفع موانع تلاش کند.

کاماپرس در ادامه به ویژگی‌های شاخص نرم‌افزارهای دیدار می‌پردازد. که دانستن آنها برای علاقمندان به مهندسی نرم‌افزار جالب است؛

۱. گروه نرم افزار دیدار در ابتدای کار و با رشد کسب و کارشان، متوجه نارضایتی تعدادی از مشتریان شد و به این ترتیب، ارتباط قدیمی و صمیمانه‌ای که با مشتریان محدودشان داشتند، از دست رفت. بعد از مطالعه و تحقیق به فکر استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری افتادند اما برنامه دلخواه خود را پیدا نکردند. با اینکه نرم‌افزارهای خارجی به هدف این شرکت نزدیک بود، اما باز هم مورد پسند این مجموعه قرار نگرفت.

۲. گروه نرم‌افزار دیدار به فکر تولید نرم‌افزار سی.آر.ام افتاد که ایده خودشان بود. این روند در سال ۱۳۹۰ شروع شد و بعد از خروجی‌های اولیه، رفع اشکال‌های مکرر، بلاخره نسخه نهایی این نرم‌افزار تولید شد.

۳. گروه دیدار در مهرماه ۱۳۹۳ به فکر اشتراک‌گذاری این محصول با چند شرکت افتاد. امروزه دیدار در دسترس همه شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی است.

دریان سفر امید

۴. امیرحسین آهنی مدیرفنی، گلریز اندیشه‌فر گرافیست، مژگان اسماعیلی کارشناس پشتیبانی و آموزش، نادیا افلاطونیان کارشناس رضایت مشتریان و چند عضو دیگر تیم گروه دیدار را تشکیل می دهند.

۵. «نرم افزار سی.آر.ام» به صاحبان کسب و کار کمک خواهد کرد تا مسائلی همچون ضریب تبدیل را به خوبی مدیریت کنند و بتوانند ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنند. «بخش گزارشات» یکی از مهم‌ترین بخش‌های نرم‌افزار سی.آر.ام است. در این بخش، گزارشات شاخص و تصاویری در اختیار مدیران یک کسب و کار قرار می‌گیرد تا بتوانند برای آینده آن تصمیم‌های درست‌تری بگیرند.

۶. آب سکون، برندینگ دات لاین، کول کاپ، آهنستان، کوهلر، فرشگاه اینترنتی الانزا، سایت پابلیکا و چند شرکت دیگر از مشتریان نرم افزار سی.آر.ام دیدار هستند.

از مزایای کاریز فروش نمایش تصویری فرصت‌ها در پروسه فروش هوشمند دیدار، اتوماتیک شدن مراحل فروش، پیگیری همه فرصت‌های مشتریان به صورت منظم و صدور و ارسال فاکتور و پیش‌فاکتور در کمتر از ۳۰ ثانیه است.

۷. گروه نرم افزار سی.آر.ام دیدار در شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در سال جاری شرکت داشته است.

 

مرتبط با : نرم افزار دیدار
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز