۷ نکته که باید درباره تاکسی اینترنتی ماکسیم بدانید

ژیوار

سامانه تاکسی اینترنتی «ماکسیم» که چندسالی است فعالیت خود را شروع کرده، با هدف اولیه درخواست آسان سفر برای مسافران و جستجوی رانندگان برای انتخاب مقصد سفر در شهرهای مختلف راه‌اندازی شد.

کاماپرس در ادامه به 7 نکته از ماکسیم می‌پردازد که برای کاربران این مجموعه و فعالان حوزه حمل و نقل جالب خواهد بود؛

1. ماکسیم کار خود را از سال 1396 آغاز کرد. این مجموعه متعلق به یک شرکت تاکسیرانی روسی است که در بسیاری از کشورهای دنیا مرکزیت دارد.

2. مجموعه ماکسیم علاوه بر ارائه تاکسی برای مسافرت درون‌شهری و برون‌شهری افراد، در زمینه حمل و نقل کالا، اقلام خوراکی و دارویی نیز به مشتریانش خدمات ارائه می‌دهد. به علاوه در برای انجام این کارها حتما از خودرو استفاده شود، بلکه خدمات پیک ماکسیم، در موارد مشخص شده با استفاده از دوچرخه، اسکیت یا حتی پیاده هم قابل انجام است.

3. حمید بذرگر، مدیرعامل مجموعه ماکسیم ایران است. بذرگر در اوایل شروع به‌کار ماکسیم اعلام کرده بود که از جمله هدف‌های این مجموعه تاسیس یک مرکز کال‌سنتر بزرگ برای تاکسی‌های اینترنتی و حضور آن در شهرهای بالای یک میلیون نفر و سپس شهرهای دارای جمعیت بالای 100 هزار نفر است.

دریان سفر امید

4. مهرماه امسال این مجموعه در راستای دست‌یابی به اهداف خود، در 16 شهر دیگر شعبه‌های خود را افتتاح و آغاز به کار کرد. اکنون ماکسیم در بیش از 100 شهر کشور فعالیت دارد.

5. سال گذشته مجموعه ماکسیم، سامانه «سماس» را برای رانندگان خود راه‌اندازی کرد تا از این طریق بتوانند وضعیت سهمیه سوخت را مشاهده و با هر کارت بانکی متعلق به خود از اعتبار بنزین‌شان استفاده کنند. همچنین در قسمت تخفیف کالا و خدمات اپلیکیشن سامانه درخواست خودرو، این امکان برای کاربران خود بوجود آورد که به‌صورت رایگان طرح‌های تبلیغاتی خود را منتشر کنند.

6. در اردیبهشت ماه امسال، آماری از ثبت درخواست کاربران ماکسیم پیک در شهرهای مختلف منتشر شد که در آن شهر بم با مجموع 49 درصد سفارش پیک در بخش‌های مختلف، بیشترین ثبت سفارش در این مجموعه کسب کرد. مردم شهرهای خوی، مهاباد، نوشهر، قم، رفسنجان و تهران نیز نسبت به سایر شهرها استفاده بیشتری از خدمات پیک ماکسیم داشته‌اند.

7. این مجموعه در سال جاری از سامانه هوشمند سفرهای بین‌شهری خود رونمایی کرد. کاربران با استفاده از این سامانه می‌توانند، برای 170 نقطه از کشور درخواست سفر بدهند.

مرتبط با : ماکسیم
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۷ نکته که باید درباره تاکسی اینترنتی ماکسیم بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز