بانک رفاه جزو ده شرکت برتر ایران اعلام شد

بانک رفاه‌کارگران با توجه به نظر دبیرخانه همایش شرکت‌های برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی، رتبه هفتم این رویداد را در سال جاری به‌دست آورد.

به گزارش کاماپرس، این رتبه با توجه به شاخص فروش و در نظرگرفتن صورت‌های مالی سال گذشته این مجموعه اعلام شده است. این رتبه‌بندی هر ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی اعلام می‌شود.

هم‌چنین بانک رفاه گزارشی از تسهیلات اعطایی نه ماهه نخست سال 1399 را ارائه و اعلام کرد که بالغ بر هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت کرده است. تسهیلات این مجموعه به همه‌ بخش‌های آب و کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، خدمات، بازرگانی و سایر بیش از 471 هزار و 326 میلیارد ریال و تسهیلات طرح‌های فعال حوزه اعتباری، 37هزار و 529 میلیارد ریال اعلام شد. بانک رفاه کارگران در راستای اهداف خود تعداد 9هزار و 482 فقره کمک‌هزینه قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال‌زایی و کارفرمایان طرح‌های مددجویی را به معرفی‌شدگان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

راز آسمان پایتخت

این بانک بالغ بر مبلغ هزار میلیون ریال تسهیلات، از محل منابع قراردادهای سپرده‌گذاری صندوق توسعه ملی اعطا کرد. هم‌چنین مجموعه رفاه کارگران، 155 هزار و 116 فقره انواع ضمانت‌نامه‌‌های ریالی و 39هزار و 878 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و جهیزیه پرداخته است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز