قیمت دلار در بازار آزاد 1050 تومان ریزش کرد

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار در بازار آزاد- بازار غیررسمی ارز – 1050 تومان سقوط کرد و به 22 هزار و 800 تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، شمارش معکوس ریزش دلار به نرخ های کمتر از 20 هزار تومان با افت شدید امروز قیمت دلار آغاز شد. ریزش شدید امروز برای اغلب معامله گران بازار غافلگیر کننده بود و کمتر کسی انتظار داشت دلار که روز پنجشنبه کانال 24 هزار تومانی را از دست داده بود امروز کانال 23 هزار تومان را هم واگذار کند.

قیمت سکه هم امروز کاهش شدیدی داشت و به کف کانال 10 میلیون تومان نزدیک شد. بازار بورس نیز امروز ریزش 43 هزار واحدی را ثبت کرد تا هر سه بازار مهم ، سرمایه گذاران را با شوک قیمت مواجه کنند.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار در بازار متشکل نیز امروز با کاهش ۳.۵۳ درصدی، از ۲۳,۳۴۰ (بیست و سه هزار و سیصد و چهل ) تومان به ۲۲,۵۴۵ (بیست و دو هزار و پانصد و چهل و پنج ) تومان رسید.

نرخ یورو پول واحد اتحادیه اروپا هم در بازار غیررسمی ارز امروز با کاهش ۲.۰۴ درصدی، از ۲۸,۸۸۹ (بیست و هشت هزار و هشتصد و هشتاد و نه ) تومان به ۲۸,۳۱۳ (بیست و هشت هزار و سیصد و سیزده ) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

در بازار امروز نرخ درهم امارات هم نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۷۰ تومان کاهش، ۶,۵۵۰ (شش هزار و پانصد و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شد.

به گفته فعالان بازار ارز جو بازار آزاد اکنون کاهشی بوده  و تعداد متقاضیان فروش دلار نسبت به خریداران بسیار بیشتر است. با این روند به نظر می رسد ریزش قیمت دلار در روزهای آینده نیز ادامه یابد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز