بنزین جایزه کرونا و بنزین سفر ؛ شایعات دوست داشتنی!

ژیوار

در چند روز گذشته خبرهای زیادی درباره واریز سهمیه بنزین تشویقی و بنزین سفر شنیده می شود. اما ماجرای بنزین تشویقی ایام کرونایی چیست و چقدر واقعیت دارد؟

به گزارش کاماپرس، بعد از گران شدن قیمت بنزین در سال گذشته، هر چند وقت یک بار اخبار ضد و نقیضی درباره سهمیه های مختلف بنزین شنیده می شود. از طرح تخصیص سهمیه بنزین به جای خودرو به خانواده‌ها تا سهمیه های تشویقی برای سفر و … حالا هم خبرهایی درباره اختصاص ۵۰ لیتر بنزین تشویقی شنیده می شود که قرار است به رانندگانی که در زمان منع تردد در محدودیتهای کرونایی به قانون احترام گذاشته اند و وارد مناطق قرمز نشده اند، تعلق بگیرد. حتی بعضی از سایتها برای این بنزین تشویقی لینک ثبت نام هم طراحی کرده اند.

تکذیب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

اما این سهمیه تشویقی هم که خیلی از مردم دوست دارند واقعی باشد، شایعه است. به گفته فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران سهمیه بندی بنزین هیچ گونه تغییری نداشته و فعالیت‌های مرتبط با این موضوع از اساس کذب است.

او درباره شایعات اخیر و اختصاص ۵۰ لیتر بنزین تشویقی به رانندگانی که قانون منع آمد و شد در ایام کرونا را رعایت کرده اند می گوید:« چنین چیزی اصلا صحت ندارد وشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران این خبر را تکذیب می کند.»

دریان سفر امید

لینکهای ثبت نام جعلی است

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره لینک برخی سایت‌ها که برای ثبت نام این دسته از رانندگان در حال انتشار است، می گوید:« تعداد این گونه لینک‌ها بسیار زیاد است و یک شوخی به نظر می رسد زیرا بسیاری از آن ها غیرفعال هستند و اگر هم سایتی در این زمینه فعالیت می‌کند، مردم باید توجه داشته باشند که اطلاعات خود را در آن وارد نکنند.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز