3 درصد دیگر از سهام پتروشیمی بوعلی عرضه اولیه می‌شود

ژیوار

معاون هلدینگ خلیج فارس، به سهامداران جدید پتروشیمی بوعلی وعده سود بیشتر داد و گفت: 3 درصد دیگر از سهام این پتروشیمی طی دو ماه آینده در بازار سرمایه عرضه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، معاون مالی و سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج فارس در حاشیه مراسم عرضه اولیه سهام پتروشیمی بوعلی سینا اعلام کرد افراد جدیدی که از 21 آذر سهام این پتروشیمی را خریداری کنند، از دو هزار میلیارد تومان ارزش افزوده پتروشیمی شهید تندگویان نیز برخوردار می‌شوند. همچنین سود حاصل از پروژه شیرین‌سازی در ارزش‌گذاری زمان عرضه اولیه لحاظ نشده که این سود نیز به سهامداران جدید خواهد رسید.
سعید محبی‌فر خاطر نشان کرد: با عرضه 3 درصد از سهام پتروشیمی بوعلی سینا طی دو ماه آینده، این شرکت با 15 درصد بیشترین سهام‌دار حقیقی را در مجموعه شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس خواهد داشت. تاکنون ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی سینا طبق مقررات سازمان بورس به بازار سرمایه عرضه شده و در اختیار مردم قرار گرفته است. ما خوشحالیم که این میزان از مشارکت مردم را در ترکیب سهامداری بوعلی داریم.
وی همچنین از ادامه روند ورود شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس به بورس خبر داد و گفت: کمتر از یک ماه دیگر سهام با ارزش پتروشیمی اروند را هم به بورس عرضه می کنیم .
بنابه اعلام سازمان بورس، میزان مشارکت در عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا، سه میلیون و 969 هزار و 766 نفر بود و نتوانست رکوردشکنی کند. پیش از این، عرضه اولیه بپیوند بیشترین مشارکت را با پنج میلیون و 594 هزار و 10 نفر داشته است. در عرضه اولیه بوعلی به هر کد بورسی، حداکثر 79 سهم با نقدینگی حدود 328 هزار تومانی تخصیص یافت.
انتهای پیام

دریان سفر امید
مرتبط با : پتروشیمی بوعلی سینا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز