بازارگردان شستا فعال‌ترین صندوق بورس شد

ژیوار

صبا گستر که بازارگردانی سهام شستا را در بورس به عهده دارد عنوان فعال ترین صندوق بازارگردانی در بازار سهام را از آن خود کرد.

به گزارش کاماپرس، شستا بعد از بازگشایی در روزهای ابتدای نوسان های شدیدی را پشت سر گذاشت اما این سهام مهم بورسی در روزهای اخیر به تدریج به ثبات و وضعیت مناسب نزدیک شده است.

در روزهای ابتدایی گشایش سهام شستا این سهم شاهد ریزش های سنگینی بود و انتقاداتی نیز از بازارگردان این نماد به عمل می آمد و این درحالیست که بر اساس اطلاعات منتشر شده صندوق صبا گستر که بازارگردانی شستا را به عهده دارد از عملکرد قابل قبولی برخوردار است.

بنا به اعلام شستا رسانه، صندوق بازارگردانی صباگستر که عهده‌دار بازارگردانی سهام شستا و شرکت‌های متعلق به شستا می باشد و در حال حاضر انجام بازارگردانی 72 نماد از شرکت‌های بورس و فرابورس این مجموعه را برعهده دارد، از ابتدای آذرماه تاکنون توانسته با انجام معاملات به میزان 1300 میلیارد تومان، عنوان فعالترین صندوق بازارگردانی در بازار سرمایه کشور را به خود اختصاص دهد.

دریان سفر امید

انتقاد سهامداران به پرداخت نشدن سود شستا 

خبر دیگر مرتبط با شستا انتقاد سهامداران این سهم از پرداخت نشدن سود آنها با وجود عضویت در سامانه سجام است. محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا وعده داده بود که سود شستا به تمام سهامدارانی که عضو سامانه سجام هستند بدون نیاز به حضور آنها در بانک پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداده و موجب انتقاد سهامداران شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شستا
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز