مروری بر عملکرد «هافمن» در سال 98

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت هافمن تولیدکننده مطرح انواع پروفیل های UPVC در سال 98 نیز حرکت رو به جلو خود را در سطوح مختلف کیفی و کمی ادامه داد و در همایش‌ها و رویدادهای مرتبط با با این صنعت خوش درخشید.

به گزارش کاماپرس، هافمن برندی است که در میان مردم به خوبی شناخته شده و محصولات این شرکت که در تولید در و پنجره کاربرد دارد، علاوه بر دوام و کیفیت نمادی از جلوگیری از ورود آلودگی صوتی به خانه ها و محیط های اداری است. در ادامه نگاهی داریم به اهم فعالیت های شرکت هافمن در سال 1398.

فروردین ماه 1398

  • شرکت هافمن در ابتدای بهار سال گذشته پروانه کاربرد استاندارد اجباری برای برندهای زیر مجموعه را به مدت 3 سال تمدید کرد. ضمنا این شرکت برای ششمین دوره متوالی موفق به تمدید گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن شد.
  • چهارشنبه 28 فروردین‌ماه، طی مراسمی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما ، لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به هافمن اهدا شد.

ادریبهشت ماه 1398

  • هافمن به دلیل تلاش در زمینه بالا بردن کیفیت و سطح مدیریتی و پیروی از استانداردهای بالا برای دامنه کاربرد تولید انواع مختلف پروفیل یو پی وی سی و مونتاژ در و پنجره های یو پی وی سی ، موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت مبتنی بر ISO 9001:2015 از شرکت TUV NORD آلمان شد.
  • شرکت هافمن برای چهارمین سال متوالی به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان انتخاب شد و  تندیس و گواهینامه طلایی  را کسب کرد.

تیرماه 1398

راز آسمان پایتخت
  • در آئین تحلیل از واحدهای نمونه تولیدی و صنعتی استان که همزمان با جشن بیستمین سال تاسیس خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی در مرکز همایش های بین المللی تبریز و با حضور شخصیت های برجسته ملی، استانی، شهری و چهره های ماندگار عرصه تولیدی و صنعتی برگزار گردید، محمد حمیدیه مدیرعامل شرکت هافمن لوح تقدیرو تندیس واحد نمونه تولیدی را دریافت کرد.

آبان ماه 1398

  • اجلاس اکسپورتکس ایران ۲۰۱۹ در راستای توسعه صادرات و رونق تولید با همکاری و حمایت شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و برخی سازمان ها و تشکل های بازرگانی مشترک ، 26 آبان ماه 98 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و شرکت هافمن نشان عقاب طلایی را به دلیل مدیریت موفق در بازار داخل و روند رو به رشد صادراتی کسب کرد.
  • هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی( ( RINOTEX 2019 از 13 الی 17 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد و شرکت هافمن بار دیگر از این رویداد حمایت کرد.

آذرماه 1398

  • مدیرعامل شرکن هافمن در سیزدهمین دوره جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان کشور با دریافت حمایل ، تندیس طلایی و لوح تقدیر به عنوان مدیر نمونه جوان کشوری مورد تجلیل قرار گرفت.
  • تفاهم‌نامه همکاری بین مهندس حمیدیه مدیرعامل هافمن و دکتر رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران به امضا رسید.

دی ماه 1398

  • هافمن سختگیرانه ترین و کامل ترین استاندارد موجود حال حاضر جهان ازموسسه SKZ آلمان را دریافت کرد.

بهمن ماه 1398

  • مجمع عمومی انبوه سازان ساختمان و مسکن استان خراسان رضوی با حمایت هافمن به عنوان اسپانسر طلایی این رویداد با حضور بیش از 500 نفر از انبوه سازان ساختمان و مسکن استان خراسان رضوی در محل سالن همایش های هتل پارس مشهد برگزار شد.
  • دکتر محمد حميديه ، مدير عامل هافمن در هشتمين جشنواره معرفي چهره های برتر حوزه کارفرمايی سازمان تأمين اجتماعی ، به عنوان چهره برتر حوزه کارفرمايی و کارآفرينی مورد تجليل قرار گرفت.
  • گردهمائی تخصصی، طرح ملی هافمن 16 بهمن ماه 98 در تالار مرکز پژوهش های شرکت نفت در تهران ، به عنوان اولین گام عملیاتی پروژه بزرگ سامانه تخصصی هافمن و با حضور نزدیک به 200نفر از مدیران مراکز و کارگاه های تولید پنجره‌ UPVC از اقصی نقاط کشور و به میزبانی مدیرعامل و مدیران ارشد هافمن برگزار شد.
  • در هفدهمین جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی شرکت هافمن به‌عنوان تولیدکننده برتر انتخاب شد و تندیس و لوح تقدیر این همایش به دکتر حمیدیه، مدیرعامل محترم هافمن اهدا شد که علي انوری قائم مقام و مدير فاينانس هافمن به نيابت از ايشان ، لوح و تنديس چهره برترحوزه کارفرمايی را دريافت کرد.

اسفندماه 1394

  • پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری با رویکرد رقابت پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری در ۴ اسفند ماه سال ۹۸ در محل سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و تندیس زرین کیفیت به شرکت هافمن تعلق گرفت.
مرتبط با : شاهین فلز سپاهانهافمن
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز