تراکتور چند میلیارد خرج خرید بازیکن کرده است؟

ژیوار

مدیران تیم تراکتور سازی تبریز از سوپرایزهای جدید برای هواداران خبر داده بودند، شاید مبالغ نجومی قرارداد بازیکنان جدید یکی از همین سوپرایزها باشد.

به گزارش کاماپرس، تیم محبوب تبریزی ها پس از قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی، حالا و به گفته مسئولان این تیم به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کند. این تیم با جذب بازیکنان جدید و البته حفظ بازیکنان اثر گذاری قدیمی قدم اول را برای بستن یک تیم قوی برداشته است.

بازیکنانی که برای خرید یا حفظ آنها مجبور شده اند سر کیسه را شل کنند و مبالغ نجومی را پای قراردادهای جدید بنویسند. اما تراکتور چند میلیارد خرج خرید بازیکن کرده است؟

رقمهای لو رفته و تکذیب مدیران

گفته می شود مبلغ قرارداد بازیکنان جدید باشگاه تراکتور سازی تبریز توسط یکی از مدیربرنامه های این بازیکنان در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این موضوع باعث ناراحتی و گلایه باشگاه تراکتور شده است. به گزارش طرفداری یکی از مدیران این تیم گفته:« مبلغ قرارداد بین باشگاه و بازیکن است و رونمایی از آن از لحاظ اخلاقی درست نیست. البته من در جریان قراردادها نیستم به همین علت نمی توانم تایید یا تکذیب کنم. »

دریان سفر امید

رقم قرارداد بازیکنان جدید

اما یک فعال رسانه‌ای در توئیتی مبالغ قرارداد بازیکنان جدید تراکتور را منتشر کرده است. طبق این توئیت مبلغ قرارداد سعید واسعی ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای ۲ فصل است. هادی محمدی هم ۸ میلیارد تومان برای قراردادی ۲ ساله گرفته است. مبلغ قرار داد حمید بوحمدان برای یک سال حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است. قرار است وفا هخامنش برای ۲ سال ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دریافت کند. رقم قرارداد محمد عباس‌زاده هم حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ۲ فصل است.
این فعال رسانه ای در پایان این توئیت نوشته: « واقعا زیباست.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز