دلار در بازار متشکل ۲۵,۵۱۶ تومانی شد/دلار آزاد پائین تر از نیمه کانال 26 هزار تومانی

ژیوار

بر اساس گزارش رسانه ها – تا لحظه تنظیم این خبر ساعت 13 ظهر دوشنبه 26 آبان ماه –  قیمت دلار با افزایش 500 تومانی مواجه شده اما همچنان پائین تر از نیمه کانال 26 هزار تومانی قرار دارد و احتمال نوسان منفی قیمت در ساعت های عصرگاهی وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار کماکان در تب و تاب و نوسان است و افزایش ها و کاهش های شدید در قیمت اسکناس آمریکایی نشان از سردرگمی معامله گران بازار و مشخص نبودن آینده بازار حتی در ساعت های پیش از ظهر و بعد از ظهر یک روز است.

امروز دلار در ساعت های پیش از ظهر مسیر صعودی داشته و گران تر شده است اما وضعیت بازار به گونه ای نیست که بتوان در مورد باقیماندن این ارز در سطح قیمت فعلی مطمئن بود.

بنا به گزارش رسانه هایی همچون دنیای اقتصاد قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز امروز – تا ساعت 13 – 500 تومان افزایش داشته به ۲۶,۴۰۰ (بیست و شش هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۸۹ درصدی داشته است.

فاصله 400 تومانی دلار صرافی ملی و دلار آزاد

دریان سفر امید

در همین ساعت، قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی ملی25,000(بیست و پنج هزار تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 26,000(بیست و شش هزار تومان) اعلام شده است که نزدیک به قیمت فروش اسکناس آمریکایی در بازار است.

ضمنا دلار در بازار متشکل نیز امروز ۲۵,۵۱۶ (بیست و پنج هزار و پانصد و شانزده ) تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین یورو در بازار آزاد امروز تغییر قیمت اندک 55 تومانی داشته و با افزایش ۰.۱۷ درصدی، از ۳۰,۶۵۲ (سی هزار و ششصد و پنجاه و دو ) تومان به ۳۰,۷۰۷ (سی هزار و هفتصد و هفت ) تومان رسید.

این درحالیست که بنا به قیمت های درج شده در صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 29,800(بیست و نه هزار و هشتصد تومان) و قیمت فروش یورو 30,800(سی هزار و هشتصد تومان) است.

شایان ذکر است در صورت تغییر قیمت ها در بازار ارز در ساعت های عصرگاهی این خبر با قیمت های جدید به روزرسانی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز