تعطیلی تهران شامل کدام کسب وکارها نیست؟

ژیوار

اعلام محدودیت‌های جدید و نگرانی‌ درباره تعطیلی مشاغل بخش غذایی باعث افزایش قیمت بعضی از مواد غذایی شده است. اما تعطیلی تهران شامل کدام کسب و کارها می شود؟
به گزارش کاماپرس، از شنبه اول آذرماه محدودیتهای جدیدی اعمال می شود. حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد این طرح جدید مربوط به کل کشور است و در هر شهر بنا بر اقتضائات آن شهر اجرا می‌شود و کلیت آن تا پایان کرونا ادامه دارد. در این طرح همه کسب و کارهای غیر ضروری باید تعطیل شوند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اما مشاغل بخش درمان مثل کارکنان بیمارستان‌ها، بخش امداد مثل آتش‌نشانی و بخش غذایی مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها در همه محدودیت‌هایی که تاکنون در دوره شیوع کرونا اعمال شده شمل تعطیلی نشده اند. در محدودیت‌های جدید آذر ماه هم به احتمال زیاد این مشاغل استثنا هستند. اما پس از اعلام محدودیت‌های جدید برخی نگرانی‌ها درباره فعالیت مشاغل مرتبط با بخش غذایی کشور به وجود آمده که به نظر می‌رسد بر روند قیمت‌ها نیز تاثیر گذاشته است.

 

دریان سفر امید

محمدعلی کمالی‌سروستانی، مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی در این باره به تجارت‌نیوز می گوید: «خبر اعمال محدودیت‌های بیشتر به دلیل شیوع کرونا، باعث شده خرید مردم افزایش یابد و قیمت مرغ در بازار دوباره گران شود. قیمت مرغ با هزار تومان افزایش از محل درب مرغداری به کیلویی ۲۴ هزار تومان رسید. در تمام محدودیت‌هایی که تاکنون در دوره شیوع کرونا اعمال شده مشاغل بخش بخش غذایی مثل سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها تعطیل نمی شوند و طبق آخرین پیگیری‌ها احتمالا در محدودیت‌های جدید آذر ماه نیز این مشاغل استثنا باشند.
به همین دلیل هیچ نگرانی برای نبود مواد غذایی و افزایش قیمتها وجود ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز