رونمایی فولکس واگن از نخستین خودرو با قابلیت پارک توسط موبایل

ژیوار

شاسی بلند لوکس Touareg اولین خودرو در جهان است که با قابلیت پارک اتوماتیک با تلفن همراه در جهان، توسط شرکت فولکس واگن روانه بازار می شود.

به گزارش کاماپرس و به نقل از EVO-RUS، این اتوموبیل در واقع از سیستمی بهره می برد که در وحله اول نوعی سامانه کمک در پارک خودرو است. چنین اتومبیلی توانایی مانور در پارک کردن خود را دارا می باشد. این سیستم 12 حسگر اولتراسونیک و 4 دوربین را برای دسترسی از راه دور فراهم می کند که به لطف آنها ، این شاسی بلند می تواند به طور مستقل مانور دهد.
این سامانه که نوع پیشرفته Park Assist شرکت فولکس واگن است از طریق برنامه مخصوص که بر روی گوشی تلفن همراه صاحب خودرو نصب است کنترل می شود. تلفن هوشمند صاحب خودرو به عنوان یک صفحه کنترل عمل می کند. در عین حال ، سازندگان این سیستم چندین سناریو پیشنهادی را برای انجام عملیات پارک خودرو به صورت پیش فرض در نرم افزار پیشبینی کرده اند.
Park Assist در واقع سیستمی است که پیشتر توسط این شرکت طراحی شده و قادر است با کنترل گاز و ترمز توسط صاحب اتوموبیل که بیرون از خودرو ایستاده وارد پارکینگ شده و از آن خارج شود.
اما دستیار جدید پارکینگ کنترل از راه دور اکنون برای اولین بار کاملاً خودکار است – به عبارت دیگر ، موتور و ترمزها را نیز کنترل می کند.
سیستم جدید از دو حالت کاربری بهره می برد: در حالت اول ، راننده در ماشین نشسته و سیستم را از آنجا اداره می کند.
در حالت دوم ، راننده از Touareg خارج می شود و مانور پارک را از تلفن هوشمند خود کنترل می کند. در هر دو حالت ، شاسی بلند به تنهایی وارد محل پارک در جهت جلو یا معکوس می شود. علاوه بر این با کمک سناریوهای تعریف خودرو می تواند در بسیاری از مکان ها خود را پارک کند.
گروه خودروسازی فولکس واگن بزرگترین تولید کننده خودرو در اروپا است که مارک هایی مانند فولکس واگن ، آئودی ، اسکودا ، SEAT را مدیریت می کند.

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم صنعت خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز