خط تولید خودروسازی آئودی آلمان با ربات‌های پیشرفته + فیلم

ژیوار

شرکت آئودی یکی از تولید کنندگان خودرو آلمانی در گروه فولکس واگن است. شعار این شرکت Vorsprung durch Technik به زبان آلمانی یعنی – “پیشرفت از طریق فناوری” است.

به گزارش کاماپرس، حجم تولید آئودی در سال 2019 چیزی حدود 2 میلیون دستگاه بوده است. در سال 2012 ، کارشناسان خودروهای این شرکت آلمانی را جزء بهترین خودروهای دست دوم رتبه بندی کردند که نشان از کیفیت بالا ساخت محصولات این شرکت حکایت دارد.
شرکت آئودی با داشتن خطوط متعدد تولید در سرتاسر جهان از ربات های صنعتی جهت ساخت خودروهای خود استفاده می کند. ربات صنعتی و ماشین آلات صنعتی امروزه بخش جدا نشدنی از خط تولید کارخانه ها هستند و کار را برای کارخانه داران راحت تر و سودمند تر می کنند. استفاده از ربات ها مزایای زیادی دارند که خستگی ناپذیری و انجام ماموریت محول شده با سرعت بالا و بدون کاهش کیفیت کار از جمله این مزایا هستند.
در این ویدئو شما خواهید دید که شرکت آئودی چگونه با بکارگیری ربات های پیشرفته محصولات خود را تولید و روانه بازار می کند.

دریان سفر امید
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “خط تولید خودروسازی آئودی آلمان با ربات‌های پیشرفته + فیلم

  1. علی گفته:

    بدبخت اون کسی که به تو سواد یاد داد که نمیتونی درست بنویسی نه میدونی که این کار برای بالا بردن ایمنی و جان انسانهاست و کارها به سوی تخصصی شدن میره و کارگری به وسیله ربات ها انجام میشه و انسان ها میبایست تخصص داشته باشن برای یافتن کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز