۵کتاب که خواندن آنها برای کسب سود در بورس لازم است

ژیوار

اگر می خواهید در بازار بورس و سهام مثل حرفه ای ها رفتار کنید و کلی سود به دست بیاورید، حتما این ۵ کتاب را بخوانید.
به گزارش کاماپرس، مطالعه کتابهای مرتبط به بازارهای سرمایه گذاری مثل بورس و سهام باعث می شود با ذهنی باز و پر از ایده و اطلاعات وارد یک مسیر روشن شوید. مسیری که شباهت زیادی به راهی دارد که بیشتر افراد موفق در بازار سرمایه طی کرده اند. با خواندن این ۵ کتاب می توانید عملکرد موفق تری در حوزه بورس داشته باشید.

معامله گر منضبط

این کتاب نوشته مارک داگلاس یکی از موفق ترین روان شناسان بازار بورس است. در این کتاب داگلاس به زبان ساده ای توضیح داده که موفقیت در معامله گری بازارهای بورس ۸۰ درصد به ذهن و روان معامله گر مربوط می شود و فقط ۲۰ درصد آن به به روش معامله و استراتژی در بازار ربط دارد. یعنی با مطالعه این کتاب با ذهنی باز راهی بازار بورس می شوید.

۲۳ اصل موفقیت وارن بافت

وارن بافت را حتما می شناسید. بزرگترین نابغه دنیای سرمایه گذاری و معامله گری .در این کتاب نویسنده همه کارهایی که وارن بافت برای موفقیت در بازار سرمایه گذاری کرده، یک به یک توضیح داده و تحلیل کرده تا خواننده با تکرار این نکته ها مثل وارن بافت موفق شود.

دریان سفر امید

تحلیل تکنیکال بنیادی و ذهنی

در این کتاب مارک داگلاس راههای درست معامله را نشان می دهد. یعنی اگر استراتژی خرید و فرو ش موفق دارید ولی نمی توانید به درستی عمل کنید، راه حل را نشان می دهد.

جادوگران بازار نوین

در این کتاب نویسنده با بهترین معامله گران بازار سرمایه دنیا صحبت می کند.تا خواننده بتواند از فرمولهای آنها برای موفقیت در بازار سرمایه استفاده کند.

ثروتمند ترین فرد جهان در سال ۲۰۰۸

این کتاب درباره زندگی وارن بافت است. نویسنده سعی کرده در این کتاب از کارها و اقدامات و روشهای موفق بافت در معامله بنویسد تا خواننده بتواند با عمل به آنها خودش را در مسیر مشابه مسیر موفق وارن بافت قرار بدهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز