دلار به کانال ۲۵ هزار تومان سقوط کرد

ژیوار

سقوط قیمت دلار  امروز هم ادامه داشت. تا جایی که صرافی ها امروز دلار را با با قیمت ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان از مردم خریداری کردند.
به گزارش کاماپرس، ریزش بازار ارز در حالی از یکی دو روز پیش شروع شد که خیلی از کارشناسان این کاهش قیمت را پیش بینی کرده بودند.
بر اساس این کاهش قیمتها صرافی‌های بانک‌ها صبح امروز، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کردند که ۲ هزار تومان کاهش داشته است.
البته صرافی ها دلار را با قیمت ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان از مردم می خرند.
بر اساس این گزارش قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۰ هزار و ۵۷۰ تومان است.
به گزارش ایلنا ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.
با کاهش قیمت دلار بعضی از کارشناسان معتقدند این کاهش دارای پشتوانه و یا صرفا هیجانی است. بعضی کارشناسان هم معتقدند با استناد به نرخ درهم کاهش دلار تا ۲۶هزار تومان وکمتر از آن در معاملات امروز کمی عجیب است. اگر درهم به زیر ۷۴۰۰تومان برسد دلار هم فاز ریزشی به خود می‌گیرد اما صعود درهم به نرخ ۸۰۰۰تومان و بالاتر برای بازار ارز داخلی خطرناک است. با این حال باید دید این کاهش قیمت دلار تا چه زمانی ادامه دارد؟

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز و طلا ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

دریان سفر امید
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز