قیمت سمند دوگانه سوز و پژو پارس ال ایکس در بازار چند؟

بعد از گرانی بنزین خودروهای دوگانه سوز در میان اقشار مختلف محبوبیت بیشتری پیدا کردند و قیمت این خودروها هم افزایش یافت به صورتی که برای مثال در حال حاضر قیمت سمند EF7 دوگانه سوز به 295 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، این روزها از وضعیت بازار خودرو اخبار ضد و نقیضی منتشر می شود به صورتی که بنا به اعلام ایرنا قیمت ها در این بازار شکسته شده و در حال کاهش است اما گزارش ها و بررسی های میدانی و صحبت با فعالان بازار خودرو نشان از تغییر خاصی در شرایط این بازار نیست.

فعالان بازار خودرو امروز هم همان چیزی را می گویند که در هفته ها و حتی ماه های گذشته تکرار کرده اند. به گفته آنها معاملات در این بازار بسیار کاهش یافته و فقط افرادی که نیاز ضروری دارند اقدام به خرید و یا فروش خودرو می کنند. ضمنا قیمت ها در بازار از دید فعالان بازار خودرو نه تنها رو به کاهش نیست بلکه در معاملات کم تعدادی که انجام می شود قیمت های گرانی به ثبت می رسد که از نظر آنها نمی تواند به عنوان قیمت واقعی در بازار شناخته شود.

مردم به نخریدن خودرو ادامه دهند!

به هر شکل بر اساس اعلام ایرنا در حال حاضر بررسی سایت‌های خودرویی و تماس با آگهی‌دهندگان خودرویی در روز گذشته حاکی کاهش قیمت در بازار خودرو دارد و برای مثال  متوسط قیمت هر دستگاه پژو پارس ال ایکس۳۰۰ میلیون تومان و متوسط قیمت پژو 206 صندوق دار 295 میلیون تومان پژو ۲۰۶ است.

راز آسمان پایتخت

ایرنا همچنین از متوسط قیمت ۴۲۵ میلیون تومانی پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، ۴۴۰ میلیون تومانی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس مدل ۹۸، ۳۳۰ میلیون تومانی دنا معمولی، ۲۹۵ میلیون تومانی سمند ای. اف۷ دوگانه‌سوز و ۳۷۰ میلیون تومانی ال۹۰ تیپ ای۲ خبر داده است.

بر اساس این گزارش، «نعمت‌الله کاشانی» نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران علت اصلی این موضوع را افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در هفته‌های گذشته عنوان کرد و گفته است اگر مردم به نخریدن خودرو ادامه دهند قیمت ها بیش از این کاهش می یابد.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت سمند دوگانه سوز و پژو پارس ال ایکس در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز