قیمت بیت کوین در آستانه شکستن کانال 12 هزار دلاری

ژیوار

قیمت بیت کوین همزمان با رشد دلار و طلا گران شد تا خبر خوبی برای معامله گران ارزهای دیجیتال باشد.

به گزارش کاماپرس، پس از روند صعودی و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال حالا بیت کوین یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در دنیا در آستانه فتح کانال ۱۲ هزار دلاری قرار دارد.
کارشناسان اقتصادی معتقدند ارزهای دیجیتال در سالهای آینده، مثل دلار و طلا به جز جداناپذیر زندگی انسان ها تبدیل می شوند. البته صندوق بین المللی پول هم با برگزاری اجلاس درباره آینده سیستم های پرداختی بود از نقش و اهمیت بالای ارزهای دیجیتالی در بازارهای جهانی صحبت کرده بود.

ارزهای دیجیتالی و آینده نظام مالی جهان
به گزارش ایسنا در هفته های گذشته ارزهای دیجیتالی نوسانات زیادی تجربه کرده اند. تحلیلگران اقتصادی مهمترین عامل این نوسانات را نگرانی معامله گران از پیامدهای کرونا و اثری که روی اقتصاد جهانی می گذارد، عنوان کردند. البته با تمام این نگرانی ها، اتحادیه اروپا اعلام کرده است وارد کار قانون گذاری معاملات ارزهای دیجیتالی می شود و این مساله حاکی از پذیرش نقش ارزهای دیجیتالی در آینده نظام مالی جهان است.

دریان سفر امید

حالا و با تمام این تحلیلها و نگرانی ها در آخرین دور از معاملات ارزهای دیجیتالی، بیتکوین با ثبت صعود ۲.۰۶ درصدی به ۱۱ هزار و ۶۸۱.۳۵ دلار رسیده است.
البته صعود قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیتکوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۰.۸۶ درصد صعود به ۳۷۹.۴۳ دلار، بیت کوین کش با ۰.۶ درصد جهش به ۲۵۰.۴۹ دلار، لایت کوین با ۱.۲۵ درصد افزایش به ۴۸.۱۰ دلار، مونرو با ۳.۷۸ درصد پیشروی به ۱۲۵.۸۶ دلار، دش با ۱۲.۹۵ درصد ریزش به ۷۵.۷۳ دلار، زدکش با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۶۶.۰۷ دلار و میکر با ۰.۰۳ درصد صعود به ۵۶۴.۹۷ دلار رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز