رونمایی از جدیدترین لباسشویی سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

آریاک سفر

جدیدترین لباسشویی سامسونگ با بهره‌مندی از هوش مصنوعی،‌ نوع پارچه را به‌صورت خودکار شناسایی و مناسب‌ترین برنامه‌ی شست‌وشو را انتخاب می‌کند.

به گزارش کاماپرس لباسشویی جدید سامسونگ Bespoke AI Laundry Combo با قابلیت‌های خود میزان آسیب به پارچه‌ی لباس‌ها را به حداقل رسانده و مناسب‌ترین برنامه برای شستن هر نوع لباس استفاده می‌کند. هم‌چنین این لباسشویی هوشمند با تشخیص میزان کثیفی لباس‌ها دوز دقیقی از شوینده را برای شستن آنها به کار می‌برد.

دیگر نیازی به خشک‌کن جداگانه ندارید

در نگاه اول Bespoke AI Laundry Combo سامسونگ، تنها یک ماشین لباسشویی زیبا و شیک است؛ اما این محصول نوآورانه با تلفیق بی‌نظیر طراحی مدرن و فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی، امکانات بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این لباسشویی جدید و هوشمند علاوه بر محافظت از لباس‌های‌تان، به فضای زندگی شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد. با ظرفیت فوق‌العاده 5.3 فوت مکعب، این دستگاه می‌تواند حجم زیادی از لباس‌ها را در خود جای داده و در کمترین زمان ممکن تمیز کند.

همچنین دیگر نیازی به جابه‌جایی لباس‌های خیس شسته شده خود ندارید و همه کارها در یک دستگاه انجام می‌شود. خشک‌کن این مدل نیازی به کانال هوا نداشته و نصب دستگاه آسان شده تا شما بتوانید در هر فضایی از آن استفاده کنید. بدین ترتیب، زمان و انرژی کمتری برای شست‌وشو و خشک کردن لباس‌های خود صرف می‌کنید.

وقت خود را صرف کارهای مهم‌تر کنید

در لباسشویی سامسونگ، دیگر مانند گذشته زمان و توجه شما صرف انتخاب برنامه شست‌وشو برای لباس‌های مختلف نمی‌شود. چرخه شست‌وشوی هوش مصنوعی در لباسشویی‌های Bespoke AI سامسونگ، با تشخیص خودکار نوع پارچه و تنظیم برنامه شست‌وشو به صورت هوشمند، مراقبت از لباس‌های‌تان را به سطح بالاتری می‌رساند. همچنین قادر است عادت‌های معمول شما را شناسایی کرده و بر طبق آن، مناسب‌ترین برنامه شست‌وشو را پیشنهاد دهد. این محصول منحصربه‌فرد دومنظوره علاوه بر عملکرد بهینه، تجربه‌ای متفاوت از شست‌وشو را برای شما رقم می‌زند.

دریان سفر امید

در مصرف مواد شوینده صرفه‌جویی کنید

هوشمندی لباسشویی‌های Bespoke AI Laundry Combo سامسونگ تنها در تنظیم چرخه‌های شست‌وشو خلاصه نمی‌شود. این مدل‌ها قادرند به صورت خودکار دوز دقیقی از مواد شوینده را بر اساس کثیفی و نیاز لباس‌ها، وارد دیگ اصلی کنند. دیگر نیازی نیست در هر بار شست‌وشو، به صورت دستی ماده شوینده اضافه کنید. شما می‌توانید مخزن ماشین لباسشویی سامسونگ را یک بار برای چندین بار استفاده پر کنید. قابلیت «توزیع خودکار» (Auto Dispense) تا 47 بار مواد شوینده مورد نیاز را به صورت اتوماتیک توزیع می‌کند. این 47 بار شامل 34 بار نرم‌کننده و 25 بار مواد شوینده است و زمانی که مخزن مواد شوینده خالی شد، وضعیت را با اعلان به شما اطلاع می‌دهد.

نگران فاصله خود با لباسشویی نباشید

از این به بعد با چالش دور بودن از لباسشویی و بسته ماندن درب آن بعد از اتمام شست‌وشو روبرو نیستید. مکانیزم «باز شدن خودکار درب» (Auto Open Door) در لباسشویی سامسونگ، مشکل بسته ماندن درب برای مدت طولانی را برطرف کرده است. پس از پایان شستن و خشک کردن لباس‌ها، درب لباسشویی به صورت خودکار باز می‌شود تا زمانی که آن‌ها را بیرون می‌آورید، علاوه بر خشک شدن، بوی تازگی بدهند.

بیشتر بخوانید: 

با کمک حباب هوشمند لباسشویی سامسونگ شست‌وشوی موثرتری داشته باشید

«حباب هوشمند» (AI Bubble) قابلیتی است که برای شسته شدن بهتر لباس‌ها، از حباب فراوان استفاده می‌کند. این امکان با تولید حباب هنگام شست‌وشو، نوعی کف پاک‌کننده در مخزن ایجاد می‌کند تا مواد شوینده به صورت موثرتری به پارچه‌ها نفوذ کنند. با این روش، علاوه بر تمیزی بهتر، سلامت لباس‌های کثیف نیز حفظ می‌شود و پارچه‌های حساس بدون آسیب باقی می‌مانند.

حذف قدرتمند لکه‌ها و باکتری‌ها

قدرت بخار داغ در لباسشویی‌های جدید سامسونگ به این دستگاه امکان می‌دهد تا علاوه بر لکه‌های روی لباس‌ها، آلودگی‌های آن هم پاک شود. «چرخه بخار بهداشتی» (Hygiene Steam Cycle) با حمله به آلودگی‌ها، تا 99.99 درصد از باکتری‌ها و آلرژن‌های موجود را از بین می‌برد و برای تمیز کردن لباس‌هایی که در تماس مستقیم با پوست هستند مانند لباس‌های زیر، بسیار مناسب است. این چرخه بخار قدرتمند با آزاد کردن بخار از پایین دیگ، توانایی لباسشویی را بهبود می‌بخشد و کثیفی‌ها را عمیق‌تر از همیشه تمیز می‌کند. بدین ترتیب سلامت لباس‌های شما به خصوص پارچه‌های نخی و کتان به بهترین شکل ممکن حفظ می‌شود.

به تمیزتر ماندن اقیانوس‌ها کمک کنید

لباسشویی سامسونگ به منظور تمیزی بهتر لباس‌ها و سازگاری بیشتر با محیط‌زیست توسعه یافته‌اند و از امکانات متنوعی برای افزایش کارایی و پایداری بهره می‌برند. این لباسشویی‌ها، عملکردی عالی با مصرف انرژی کمتر را در کنار کاهش آلودگی زیست محیطی فراهم می‌کنند. چرخه «میکروفیبر کمتر» (Less Microfiber) منسوجات مصنوعی را به آرامی تمیز می‌کند و 39 درصد از میکروالیافی را که در اقیانوس‌ها آزاد می‌شوند، کاهش می‌دهد.

بهره‌مندی از گواهی ENERGY STAR برای مصرف انرژی بهینه انرژی بدون کاهش کارایی هنگام شست‌وشو، نگرانی شما برای هزینه‌های اضافی برق را از بین می‌برد. همچنین برای صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی، دو شرکت سامسونگ و تاید در توسعه اولین چرخه سرد Tide POD با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این چرخه شست‌وشو با عملکرد بالا، تا 23.8 درصد در مصرف انرژی دستگاه صرفه‌جویی می‌کند.

با اطمینان خرید کنید

ماشین‌های لباسشویی‌ هوشمند سامسونگ از جدیدترین فناوری‌های کمپرسور اینورتر دیجیتال بهره می‌برند که نسبت به فناوری‌های گذشته، دوام و پایداری دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. این موتور جدید با 20 سال ضمانت سلامت عرضه می‌شود تا خیال شما از تهیه دستگاه و کارکرد طولانی مدت آن راحت باشد. با وجود دوام بیشتر، می‌توانید این محصول جدید را با اطمینان بیشتری تهیه کنید.

لباسشویی سامسونگ، فرآیند شست‌وشو و خشک کردن البسه چرک را به شکل راحت و آسانی برای شما انجام می‌دهد تا شما بتوانید در زندگی روزمره خود به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید و وقت بیشتری برای گذراندن در کنار خانواده داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان