بهترین تورها برای سفر در آبان ماه کدام است؟

آریاک سفر

آبان یکی از بهترین ماه‌ها برای سفر به مناطق مختلف کشور است. البته در این ماه تعطیلات مناسبتی وجود ندارد و تنها متقاضیان آخر هفته امکان سفر را دارند. به همین دلیل خیلی از آژانس‌های هواپیمایی تورهای یک روزه را برای متقاضیان سفر در این ماه زیبا برنامه ریزی کرده‎‌اند تا نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش کاماپرس، آژانس‌های گردشگری در تهران با توجه به نبودن تعطیلات در آبان ماه، تورهای یک روزه آخر هفته را برای متقاضیان سفر در ماه آبان تدارک دیده‌اند. این تورها گذشته از زمان کوتاه و مناسب، از لحاظ اقتصادی هم به صرفه هستند. چون زمانبندی این تورها محدود است، بیشتر مربوط به استان‌های اطراف تهران می‌شود. بیشتر برنامه‌های تور هم پیاده روی در روستاهای اطراف تهران و استان‌های البرز، مازندران و گیلان است.

بیشتر بخوانید:

برنامه تورهای یک روزه به چهار استان

متقاضیان سفر یک روزه به گیلان در این ماه، با تور اتوبوسی امکان مسافرت به این منطقه را دارند. این تور پیاده روی در جنگل‌های نقله بر رودبار، مشاهده دورنمای قله در فک و قدم زدن در حاشیه رودخانه سپیدرود را شامل می‌شود. این تور با یک وعده صبحانه به قیمت 1 میلیون و 300 هزار تومان برای متقاضیان تدارک دیده شده است.

در صورتی که فردی مایل به استفاده از آب و هوای استان البرز است، باید حداقل 800 هزار تومان هزینه کنند. متقاضیان در این تور امکان بازدید از روستای شهرستانک، شکارگاه ناصری، دامنه‌های قله قلعه دختر و چشمه گل کیله را دارند.

دریان سفر امید

دیگر توری که در این ماه به مدت یک روز تدارک دیده شده است، تور مازندران است. حداقل مبلغ تور یک روزه مازندران 1 میلیون و 200 هزار تومان است که با اتوبوس انجام می‌شود. رزروکنندگان این تور امکان جنگل پیمایی در الیمستان، مشاهده دورنمای قله دماوند، پیاده روی و طبیعت گردی در جنگل‌های هیرکانی را خواهند داشت. ارائه یک وعده صبحانه از خدمات این تور است.

دیگر تور یک روزه آبان ماه، تور تهران است. این تور با اتوبوس انجام می‌شود و رزروکنندگان آن امکان پیاده روی در مسیر باغ‌های هرانده، مشاهده صخره و مناظر زیبای باغات روستای خمده را دارند. هزینه این تور با یک وعده صبحانه، حداقل 1 میلیون تومان است.

انتهای پیام

ژیوار
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان