کدام تفریحات دبی بهتر است؟

آریاک سفر

دبی یکی از مناطق توریستی در امارات متحده عربی است که در فصل پاییز و زمستان میزبان توریست‌های زیادی است. این منطقه انواع تفریحات توریستی و طبیعی را دارد.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به سفر دبی هستند باید با انواع تفریحات این منطقه آشنا باشند تا اوقات فراغت خود را به خوبی سپری کنند. در ادامه با برخی از تفریحات دبی آشنا خواهید شد.

تفریحات رایگان در دبی

آبنمای برج خلیفه

یکی از پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین آبنماهای دنیا، آبنمای برج خلیفه است که در میانه یک دریاچه مصنوعی در مجاورت برج خلیفه قرار گرفته است. نمایش‌های آبنما معمولا با موسیقی بوده و در ساعت‌های مشخصی از روز اجرا می‌شود.

دریان سفر امید

همکف موزه آینده

یک بخش جذاب موزه آینده، بخش همکف آن است که فضایی برای نمایشگاه‌های اولیه و تجربیات تعاملی دارد و به بازدیدکنندگان فرصتی برای آشنایی با نوآوری‌ها و فناوری‌های آینده می‌دهد.

نمای قاب دبی

یکی از جذاب‌ترین سازه‌های دبی که به طراحی و چشم انداز ساختمان‌ها و سازه‌های مدرن این شهر اشاره دارد، نمای قاب دبی است. برج خلیفه، پالم جمیرا و برج العرب از معروف‌ترین نمای قاب‌های دبی هستند که ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته و هنر معماری را نشان می‌دهند.

تفریحات ارزان قیمت در دبی

اسکای ویو

یک تجربه توریستی و فعالیت تفریحی جالب در دبی، اسکای ویو است که با آن امکان دیدن مناظر زیبا از ارتفاع زیاد وجود دارد. این نوع تجربه به بازدیدکنندگان اجازه تماشای جذابیت‌های طبیعی و شهری از ارتفاعات مختلف را می‌دهد.

پالم ویو

یکی از جاذبه‌های شبانه دبی، پالم ویو است که در ارتفاع 240 متری قرار گرفته است و افراد با انتخاب آن امکان دیدن دبی با چشم انداز 360 درجه را دارند. این جاذبه به دلیل طراحی جذاب و موقعیت مناسب بسیار مورد توجه است.

دهکده جهانی

یک تفریح جالب و ارزان قیمت دیگر در دبی، دهکده جهانی است که انواع جاذبه‌های گردشگری، تفریحات، خرید و سرگرمی را دارد. این مجموعه شامل نمادهای فرهنگی 90 کشور دنیا است و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

تفریحات گران قیمت در دبی

پارک‌ها‌ی آبی

بهترین انتخاب برای این فصل، پارک‌های آبی دبی هستند. افرادی که به دنبال شادی و هیجان می‌گردند بهتر است به یکی از پارک‌های آبی دارای سرسره، انواع و اقسام سواری، استخرهای مخصوص کودکان و … سر بزنند و بهترین اوقات فراغت را سپری کنند.

اسکی دبی

اسکی دبی یک مرکز تفریحی در دبی است که انواع ورزش‌های برفی با کیفیت بسیار بالا را به مشتریان ارائه می‌دهد. بیشتر از 6 هزار تن برف در این پیست اسکی وجود دارد که طبیعت ساختگی بسیار زیبایی را به وجود آورده است.

بالن سواری

تفریح هیجان انگیز بالن سواری قبل از طلوع خورشید، بر فراز دبی اتفاق می‌افتاد. متقاضیان دیدن دبی در هوای آزاد و گرگ و میش این منطقه کویری، بهتر است به دستورالعمل‌های ایمنی خلبان گوش کنند و سوار یکی از این بالن‌های رنگی شوند و از تماشای این منطقه لذت ببرند.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
سفریار آریا
ژیوار
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان