قیمت روز خودرو تیارا : بهترین زمان برای خرید نقدی و اقساطی

1-کاماپرس
آریاک سفر

قیمت روز خودرو تیارا به گونه‌ای است که با توجه به عملکرد قوی، مصرف سوخت پایین و سطح بالای ایمنی، معقولانه به‌نظر می‌رسد و می‌تواند کاربران را مجاب به خرید این خوردو کند. اگر امکان خرید اقساطی آن توسط مجموعه‌های مختلف نیز وجود داشته‌باشد، این شرایط آسان‌تر هم می‌شود. در حال حاضر، خرید اقساطی این خودرو وجود دارد و کاربران می‌توانند با بهره‌مندی از شرایط خرید منعطف این خودرو به صورت نقد و اقساط، از رانندگی با این کراس اوور چینی باکیفیت لذت ببرند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مشخصات فنی و قیمت روز خودرو تیارا پرداخته‌است.

مشخصات فنی و قیمت روز خودرو تیارا

خودرو تیارا ساخت کشور چین با ویژگی‌های فنی و امکانات پیشرفته خود، گزینه‌ای جذاب برای خریداران است. این خودرو با موتور 1500 سی‌سی توربو شارژ، قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن متر، همراه بسیار مناسبی برای رانندگی درون‌شهری و بین‌شهری فراهم خواهد بود. گیربکس این خودرو دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ است و با گیربکس 6 دنده اتوماتیک رانندگی نرم و آسانی را فراهم می‌کند.

کاربران می‌توانند با این خودرو حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنند. همچنین مصرف سوخت ترکیبی 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر، بهره‌وری مناسبی را از نظر مصرف سوخت در این خودرو ایجاد کرده‌است. حجم باک این خودرو نیز 55 لیتر است که مناسب برای سفرهای طولانی می‌باشد. از لحاظ امکانات ایمنی، تیارا مجهز به سیستم ترمز ABS و EBD و کیسه هوای راننده و سرنشین جلو است که امنیت بالایی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. همچنین، این خودرو دارای امکانات و آپشن‌های متنوعی از جمله کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری، اتو پارک، سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه و سقف پانوراما است.

در حال حاضر قیمت روز خودرو صفر تیارا حدود 1 میلیارد و 950 میلیون تومان است. این قیمت با توجه به امکانات پیشرفته و ویژگی‌های فنی این خودرو، برای بسیاری از خریداران جذاب است. با توجه به شرایط بازار و نوسانات ارزی، قیمت خودرو تیارا ممکن است تغییراتی داشته باشد. همچنین، امکان خرید اقساطی این خودرو با شرایط متنوع نیز برای خریداران فراهم شده است.

دریان سفر امید

شاخص-کاماپرس

بررسی شرایط خرید اقساطی خودرو تیارا

قیمت روز خودرو تیارا با کارکرد حدود 7000 کیلومتر، در حال حاضر حدود 1 میلیارد و 350 میلیون تومان کارشناسی شده‌است. این خودرو با رنگ مشکی، 6 ماه اعتبار بیمه دارد و طی کارشناسی‌های انجام شده، از لحاظ فنی و ظاهری کاملا سالم است. طبیعتا خرید نقدی این خودرو از ایجاد هزینه اضافی و اعمال سود بر قیمت نهایی جلوگیری می‌کند.

اما کاربرانی که توان پرداخت کل این مبلغ به صورت یکجا را ندارند، می‌توانند با منعطف‌ترین شرایط ممکن این خودرو را به صورت اقساطی نیز خریداری کنند. اقساط پنج ساله، طولانی‌ترین طرح خرید اقساطی این خودرو است که فشار کمتری بر کاربر وارد می‌کند. در این طرح خرید اقساطی، کاربر هنگام عقد قرارداد می‌بایست مبلغ حدود 880 میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کند. پس از آن نوبت به اقساط ماهانه با مبلغ حدود 2 میلیون تومان می‌رسد که با پرداخت این اقساط طی پنج سال، می‌توان امور مربوط به انتقال سند را نهایی کرد.

بررسی شرایط خرید اقساطی خودرو تیارا-کاماپرس

شرایط استعلام قیمت روز خودرو از طریق «همراه مکانیک»

در شرایط فعلی، خرید اقساطی خودرو یکی از راه‌های هوشمندانه برای مقابله با نوسانات بازار خودرو برای افراد عادی است. سایت همراه مکانیک، به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، با ارائه امکان خرید نقد و اقساطی انواع خودروهای صفر و کارکرده، فرآیند خرید خودرو را از یک رؤیای دوردست به یک هدف قابل دستیابی تبدیل کرده است. تمامی خودروهای موجود در این سایت توسط کارشناسان مجرب همراه مکانیک با دقت و دانش روز ارزیابی شده و پس از کنترل کیفیت، برای فروش در سایت قرار می‌گیرند. بنابراین، می‌توان با خیالی آسوده و اطمینان کامل به این مجموعه برای خرید خودروهای کارکرده و صفر اعتماد کرد.

برای اطلاع از قیمت روز خودرو تیارا، می‌توان به سایت همراه مکانیک به آدرس  www.hamrah-mechanic.com مراجعه یا با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 تماس حاصل کرد و به صورت آنلاین اطلاعات لازم را دریافت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان