وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت با سود و بازپرداخت متنوع

آریاک سفر

بانک تجارت به منظور کمک به تمامی اصناف، اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار، دارای حساب جاری با دسته چک یا جاری یا سپرده کوتاه مدت، طرح تسهیلاتی به نام «تصنیف» را ارائه داده است. سقف این وام 4 میلیارد تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، صاحبان کسب و کاری که مایل به دریافت وام 4 میلیارد تومانی تصنیف هستند باید حداقل دو ماه و حداکثر شش ماه میانگین سپرده ایجاد کنند. ضمنا این افراد به ضامن رسمی و اعتبار شغلی نیاز دارند و باید پروانه کسب و صنفی هم به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات براساس سپرده لازم و نوع تسهیلات بین 17 تا 23 درصد تغییر می‌‌کند. دوره بازپرداخت این وام هم برحسب سود آن و نوع تسهیلات متغیر است اما بیشتر از 24 ماه نیست.

بیشتر بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 17 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه، میزان هر قسط این تسهیلات 197 میلیون و 769 هزار و 57 تومان است. کل سود تسهیلات 746 میلیون و 457 هزار و 354 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم به 4 میلیارد و 746 میلیون و 557 هزار و 356 تومان می‌رسد.

دریان سفر امید

درباره آغاز به کار بانک تجارت و خدمات این مجموعه بیشتر بدانید

بانک تجارت یکی از بانک‌های دولتی است که در سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از ابتدای فعالیت تاکنون در زمینه انواع سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه، الکترونیک و ارزی به مردم خدمات ارائه داده است.

بانک تجارت از آغاز به کار خود تاکنون توانسته ستاره بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، جایزه ستاره طلایی کیفیت پاریس، جایزه بین المللی ستاره طلایی کیفیت پاریس و جایزه طلایی کیفیت خدمات را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان