قیمت خودرو کاذب است و سقوط می کند

ژیوار

با اینکه کارشناسان معتقدند قیمت خودرو کاذب است و سقوط می کند، اما همچنان افزایش قیمت خودرو ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، با وجود رکود در بازار خرید و فروش خودرو و افت قدرت خرید مردم، اما باز هم هیچ خبری از کاهش قیمتها نیست. بررسی قیمت خودرو در چند روز گذشته نشان می دهد که بیشتر خودروهای پرطرفدار بازار همگام با روند صعودی قیمت دلار ، افزایش قیمتهای بی دلیلی داشته اند. مثلا فقط کافی است نگاهی به افزایش قیمت خودرو پراید ۱۱۱ بیندازید تا تغییر و افزایش قیمتها دستتان بیاید. داستان افزایش هر روزه قیمت خودرو در سمند و پژو هم همین است. قیمتهایی که هر روز بالا می روند و هیچ نقطه ایستی هم ندارند . اما این افزایش قیمتها تا کجا ادامه دارد؟ نعمت‌الله کاشانی‌نسب نایب رییس اتحادیه‌ نمایشگاه‌داران خودرو معتقد است قیمت‌ همه خودروها کاذب است و هر کسی هرچه می‌خواهد قیمت‌گذاری می‌کند.
نایب رییس اتحادیه‌ نمایشگاه‌داران خودرو درباره در مورد وضعیت بازار خودرو به ایلنا می گوید:« بازار قفل است و هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود، قیمت‌ها همچنان بالا است ولی هیچ معامله‌ای انجام نمی‌شود. قیمت‌ها همه کاذب است و هر کسی هرچه می‌خواهد قیمت‌گذاری می‌کند. البته وزیر جدید قول‌هایی داده‌اند که امیدواریم موثر باشد. اگر نظارت‌های دقیقی انجام شود، همچنین تولیدات دو شرکت بالا برود و نظارت روی توزیع انجام شود؛ قیمت‌ها کاهش و وضعیت بهتر می‌شود.»
کاشانی نسب در ادامه تاکید می کند بیشتر بازار کاذب است شاید فقط 10 درصد خریداران، مصرف‌کننده‌ی واقعی باشند. همه می‌خرند و نگه می‌دارند. تصور کسانی که می‌خرند این است که قیمت بازهم بالا خواهد رفت اما من فکر می‌کنم که قیمت از این بالاتر نرود و احتمال خیلی زیاد این قیمت‌ها سقوط کند . او در پایان می گوید:« مقدار زیادی از قیمت کاهش می‌یابد چون قیمت‌ها بی‌رویه بالا است و فکر نمی‌کنیم که بیشتر از این بالا برود.»

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز