امکانات خیره کننده گلکسی زد فولد6 و گلکسی زد فلیپ6 سامسونگ

آریاک سفر

گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ گلکسی زد فلیپ6 و گلکسی زد فولد6 با قابلیت‌های پیشرفته‌ای عرضه شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای خلاقانه و باکیفیت تولید کنند. این گوشی‌ها با استفاده از فناوری گلکسی ای آی امکاناتی مانند تبدیل طرح‌های ساده به تصاویر واقعی، بازسازی پرتره‌ها با هوش مصنوعی و ثبت ویدئوهای آهسته با جزئیات بالا را فراهم می‌کنند.

تبدیل تصاویر ساده و نقاشی به طرح‌های واقعی!

اسکچ تو ایمیج یکی از این امکانات است. با این قابلیت در گوشی‌های تاشوی سامسونگ، می‌توانید طرح‌های ساده‌ای که می‌کشید را به تصاویر واقعی و خیره‌کننده تبدیل کنید. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با کشیدن یک طرح خام، آن را به چیزی واقعی و سازگار با حال و هوای عکس تبدیل کنید. همچنین می‌توانید از گزینه‌های مختلفی مثل آبرنگ یا تصاویر سه‌بعدی کارتونی استفاده کرده تا سبک دلخواه خود را بر روی تصاویر پیاده‌سازی کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های خاص و به یادماندنی داشته باشید.

خلق عکس پروفایل باکیفیت با استودیوی پرتره

قابلیت استودیوی پرتره در گوشی‌های تاشوی سامسونگ به شما کمک می‌کند تا عکس پروفایل جذاب‌تری داشته باشید. با این قابلیت، می‌توانید عکس‌های خود را به سبک‌های مختلف مانند شخصیت‌های کمیک‌بوک، نقاشی آبرنگ، تصاویر سه‌بعدی کارتونی یا طرح‌های ساده تبدیل کنید. کافیست عکس بگیرید، وارد قسمت فوتو اسیست شوید، گزینه استودیوی پرتره و سبک مورد نظر را انتخاب کنید. هوش مصنوعی سامسونگ بقیه کارها را انجام می‌دهد و عکس پروفایل جذابی به شما ارائه می‌دهد.

بروز خلاقیت با گلکسی زد فولد6 و زد فلیپ6

گاهی اوقات عکس‌ها نمی‌توانند حس و حال لحظات خاص را منتقل کنند. برای ثبت این لحظات، دوربین‌های گلکسی زد فلیپ6 و گلکسی زد فولد6 با قابلیت اینستند اسلو مو مناسب هستند. این ویژگی با استفاده ای آی گلکسی و فناوری ای آی اف آر سی، ویدئوهای آهسته با جزئیات بالا ایجاد می‌کند. برای استفاده از این قابلیت، ویدئو را در گالری پخش کرده و صحنه مورد نظر را برای حرکت آهسته انتخاب کنید. سپس می‌توانید ویدئو را ویرایش و با دیگران به اشتراک بگذارید. این قابلیت بستر مناسبی برای بروز خلاقیت‌های شما فراهم می‌کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان