پیوند دانشجویان و صنعت با آینده روشن

آینده روشن-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران در مهرماه سال جاری برگزار شد و در آن شرکت‌های مختلفی حضور پیدا کردند. یکی از شرکت‌های حاضر در این رویداد، آینده روشن بود.

به گزارش کاماپرس، آینده روشن یک مجموعه فعال در حوزه‌های مختلف صنعتی است که با جذب دانشجویان در بخش صنعت، هم باعث گسترش کسب و کار خود و همچنین فعالیت دانشجویان تازه وارد شده است.

اهداف آینده روشن

حسن اساسی، مسئول بررسی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار کاماپرس درباره اهداف شرکت در نمایشگاه کار گفت: هدف اصلی ارتباط بهتر و بیشتر صنعت با دانشجویان است که فکر می‌کنم کلیت نمایشگاه این هدف را دنبال می‌کند. البته ما یک تمایز عمده با غرفه‌های دیگر داریم که آن ارتباط دانشجویان با پروژه‌های صنعتی است. در واقع در مجموعه ما فقط استخدام ساده انجام نمی‌شود.

وی درباره خدمات و محصولات بیان کرد: فعالیت آینده روشن فراهم کردن یک مسیر سهل برای دانشجویان، از نقطه صفر، است. این کار برای رسیدن به کسب و کار خودشان در حوزه مورد نیاز کشور انجام می‌شود. طراحی این سازوکار و سهل کردن این مسیر خدمت ما برای دانشجویان است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اولویت بندی آینده روشن در شش ماه دوم سال

اساسی درباره اولویت بندی برنامه‌های خود در نیمه دوم سال جاری گفت: ما در 23 استان کشور پردیس داریم. پردیس دانشگاه تهران مرکز نوآوری شروع، برای شش ماه آینده برنامه ترویجی، آموزشی و مسابقاتی را در نظر دارد. این برنامه‌ها در حول پیشرفت تکنولوژی کشور و متناسب با نیازها و مسائل کشوری برنامه ریزی خواهد شد و دانشجویان امکان شرکت در این برنامه‌ها را خواهند داشت تا خود را محک بزنند و استعداد و توانایی‌هایشان را بشناسند. در نهایت دانشجویان امکان شروع پروژه‌های علمی خود را خواهند داشت.

وی در آخر گفت: ما در تمام مدتی که مشغول کار بودیم، با توجه به توضیحی که برای دانشجویان داشتیم و اینکه فضا را برای آن‌ها تشریح کردیم، همیشه مورد استقبال دانشجویان بودیم و به راحتی آن‌ها را جذب کردیم.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
ژیوار
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان