شرکت فاواکار ؛ بستری تخصصی برای کاریابی

فاواکار-کاماپرس
آریاک سفر

دومین دوره از نمایشگاه کار دانشگاه تهران با حضور شرکت‌های مختلف در محل مصلی دانشگاه تهران برگزار شد. یکی از شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه دانشگاه تهران فاواکار بود.

به گزارش کاماپرس، فاواکار یک شبکه حرفه‌ای از کارجویان متخصص و کارفرمایان محترم است که به منظور ارتباط مستقیم بین کارجو و کارفرما شکل گرفته است. این مجموعه با هدف شناسایی نیروی کار و کمک به آن‌‌ها برای لینک شدن به کارفرمایان در نمایشگاه تهران حاضر شد.

محصولات و خدمات جدید فاواکار چه خدماتی دارد؟

فهمیه پورمند، موسس کاریابی فاواکار درباره هدف حضور در نمایشگاه کار دانشگاه تهران به کاماپرس گفت: ما یک مجموعه کاریابی تخصص محور هستیم که بیشتر در نمایشگاه کار دانشگاهی حضور پیدا می‌کنیم تا به کارجویان کمک کنیم.

وی درخصوص محصولات و خدمات جدید مجموعه توضیح داد: ما کاریابی هستیم و خدمت ما هم شبکه سازی است که در شبکه‌های اجتماعی اتفاق افتاد. تاکنون توانسته‌ایم متخصصان، مدیرعامل‌ها و مدیران منابع انسانی را در شبکه‌های اجتماعی تخصصی و پیام رسان‌ها جمع کنیم و یک ارتباط انسانی و مستقیم بین متخصصان به وجود بیاوریم. این امر باعث شده تا فرآیند استخدام از طریق مجموعه ما سریع‌تر اتفاق بیفتاد.

اولویت بندی شرکت فاواکار در شش ماهه دوم سال

پورمند درباره اولویت بندی برنامه‌های مجموعه در نیمه دو سال بیان کرد: از آنجایی که استارتاپ هستیم، قرار بر داشتن یکسری برنامه‌های توسعه‌ای در شش ماه آینده هست. یکی از آن‌ها طراحی پلتفرم سایت محور است که بیشتر قرار است مانند شبکه اجتماعی عمل کند. در واقع این پلتفرم قرار است بستری برای مطرح کردن تجربه‌های کاری افراد یا نیازمندی‌های منابع انسانی مجموعه‌های مختلف باشد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

این مجموعه با چه چالشی دست و پنجه نرم کرد؟

وی درخصوص چالش‌ها بیان کرد: چالش اصلی کار ما به محدودیت شبکه‌های اجتماعی و فیلترینگ برمی‌گردد. زیرا بستر اصلی فعالیت ما در شبکه‌های اجتماعی است و خیلی مواقع فیلترینگ روند کاری ما را متخل می‌کند یا باعث محدودیت دسترسی اعضا و از دست رفتن فرصت‌ها می‌شود.

پورمند در آخر بیان کرد: ما امکانی را برای کارجوها و کارفرماها فراهم کردیم تا بتوانند به صورت مستقیم آگاهی شغلی خود را قرار بدهند و مستقیما با اشخاص و شرکت‌های مورد نظر رابطه بگیرند. در واقع افراد بدون صرف زمان زیاد برای ثبت آگهی یا ثبت نام رزومه به راحتی با اشخاص و مجموعه‌های مختلف و مناسب حوزه خود امکان برقرار ارتباط را دارند.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان