راچونه با گیم سراغ کارجویان آمد

راچونه-کاماپرس
آریاک سفر

دوره دوم نمایشگاه کار دانشگاه تهران در محل مصلی این دانشگاه برگزار شد و شرکت‌های مختلفی در آن حضور پیدا کردند. یکی از این شرکت‌ها راچونه بود.

به گزارش کاماپرس، راچونه یک مجموعه فعال در حوزه خدمات پژوهشی، مشاوره و آموزش مدیریت استراتژیک و عملکرد است که به منظور جذب نیروی انسانی خلاق و معرفی بیشتر خود در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کرد.

راچونه دنبال جذب نیروی کار با گیم است؟

مژده علی نژاد، مدیر طراحی در گفت و گو با خبرنگار کاماپرس درباره اهداف حضور در نمایشگاه چنین گفت: ما تیمی جوان و فعال در حوزه دیزاین و مدیریت و مشاوره مدیریت هستیم که با هدف آشنایی با نیروهای تازه نفس و جذب کارآموز در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم. ما با شرکت در نمایشگاه به دنبال این بودیم که بچه‌ها با کار متفاوت مجموعه ما آشنا شوند و با گیمیفیکشین و گیم هم آشنایی پیدا کنند.

فعالیت راچونه به چه صورت است؟

وی در ادامه درباره مجموعه گفت: مجموعه ما در حوزه پژوهش، آموزش و مشاوره مدیریت فعالیت دارد و خدمات شرکت ما b2b است. همچنین در حوزه دیزاین بازی‌ها برای آموزش سازمان‌ها فعالیت می‌کنیم تا با آن امکان آموزش دهی به شیوه جدید فراهم شود. به علاوه ما پکیجی به نام تینکا داریم که در آن مهارت‌های تفکر آموزش داده می‌شود. مهارت‌های تفکری آموزشی در مجموعه ما شامل تفکر استراتژی، انتقادی، طراحی، تحلیلی، سیستمی و خلاق است. هدف این است که هر یک از این تفکرات در سطح مدیریت و منابع انسانی جا بیفتاد، چون مهارت‌های نرم خیلی مهم هستند و در حال حاضر بیشتر سازمان‌ها با ضعف حل مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند اما با مهارت تفکر می‌توان این موارد را برطرف کرد. در کنار این موارد، ما مشاوره سازمانی هم داریم.

معرفی بازی جدید راچونه در نمایشگاه

علی نژاد درخصوص محصولات و خدمات ارائه شده در این رویداد بیان کرد: ما در این نمایشگاه، خدمات بازی و دوره‌های گیم را ارائه کردیم. بازی جدید هوش سیاه را در این رویداد معرفی کردیم و از دانشجویان خواستیم تا در بازی شرکت داشته باشند تا یک ارزیابی هم اتفاق بیفتاد. همانطور که می‌دانید به منظور جذب و استخدام و ارتقای نیروی انسانی استفاده از بازی بسیار کمک کننده است.

دریان سفر امید

برنامه راچونه برای شش ماهه دوم سال چیست؟

علی نژاد برای نیمه دو سال اهداف و اولویت‌ها را چنین بیان کرد: در حال حاضر ما روی یکسری محصول و پکیج‌های جدیدی در حال کار هستیم و مایل به تکمیل پکیج تینکا هستیم تا برای همه تفکرها بازی داشته باشیم. همچنین در حال کار کردن روی آموزش‌های جدیدمان در حوزه کوچینگ و منتورینگ هستیم.

وی در پایان گفت: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های راچونه در حوزه طراحی، به موقع رساندن کارها هست. در واقع اینکه بتوانیم حجم زیادی از کار را کنار هم پیش ببریم و مدیریت کنیم، بسیار چالش برانگیز بود. ولی خوشبختانه این شرایط را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام

مرتبط با : راچونه
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان