نرم افزار کسبه یک امکان فوق العاده برای سامان دهی به حساب ها

نرم افزار کسبه-کاماپرس
آریاک سفر

گروه نرم افزاری کسبه با تلاش برای توسعه نرم افزارهای مالی و حسابداری در پلتفرم‌های مختلف، خدمات خود را در اختیار شرکت‌ها و کسب‌وکارها قرار می‌دهد. این مجموعه طیف وسیعی از مشاغل را تحت پوشش خود دارد و پشتیبانی سالانه آن رایگان است. نرم افزارهای کسبه با بهترین قیمت‌ها عرضه می‌شوند و با آن‌ها، صاحبان مشاغل دیگر نیازی به استخدام حسابدار نخواهند داشت.

کاماپرس در این گزارش، در گفت‌وگو با سعید خلفی نژاد؛ مدیر عامل به رفع ابهامات و معرفی دقیق‌تر این نرم افزار پرداخته است.

کسبه، نرم افزاری جامع و کامل

خلفی نژاد در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: کسبه، برای عمده فروشان، خرده فروشان، کسانی که کارهای خدماتی ارائه می‌دهند، مجموعه‌های کوچک، بزرگ، متوسط و آن‌هایی که کارهای تولیدی انجام می‌دهند، مناسب است. در واقع مجموعه ما تا حد زیادی، مشاغل مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

او در ادامه به اهمیت نرم افزارهای حسابداری اشاره کرد و گفت: همه مشاغل نیاز دارند تا نرم افزاری را با امکانات جامع، کامل و کاربردی، با قیمت مناسب، دریافت کنند. ما امکانات عالی را در کنار قیمت مناسب قرار دادیم و همه می‌توانند با کسبه حساب کتاب‌های خود را کامپیوتری و قابل دسترس کنند. امروزه دفترها و روش‌های قدیمی از بین رفته‌اند و نیاز به چنین نرم افزارهایی بسیار پررنگ‌تر شده است.

تجربه جدیدترین تکنولوژی‌ها با کسبه

خلفی نژاد در مورد بروزرسانی‌های کسبه گفت: تیم ما همیشه در حال رصد کردن تغییرات حوزه آی تی است و نرم افزار ما با تغییراتی که در آینده رخ خواهد داد، منطبق خواهد شد. به این صورت، کسی که امروز از ما خریداری می‌کند، خیالش راحت است که به طور مثال تا 10 سال آینده، حتما نرم افزار ما برای او کارایی خواهد داشت. زیرا ما همیشه نرم افزار را با توجه به شرایط بازار، نیازهای شغلی و تکنولوژی بروز می‌کنیم.

دریان سفر امید

آپدیت رایگان و خودکار کسبه

خلفی نژاد در مورد ویژگی آپدیت رایگان کسبه گفت: نکته قابل توجهی که می‌تواند وفاداری مشتری‌ها را به نرم افزار کسبه بیشتر کند، این است که اکثر نرم افزارهای ما به صورت رایگان و خودکار آپدیت می‌شوند و ما معمولا هزینه ثابت پشتیبانه سالانه نیز نداریم. البته یکسری نرم افزارها و قابلیت‌های خاص داریم که به دلیل امکان استفاده از فضاهای آنلاین کسبه و به دلیل شارژ سالانه‌ای که هاستینگ اینترنت دارد، هزینه سالانه‌ای را در بر می‌گیرند اما اکثر نرم افزارها و خدمات ما هزینه ثابت سالانه ندارند. این در حالی است که بعضی از نرم افزارهای مشابه، هزینه‌های نسبتا زیادی را برای تمدید پشتیبانی سالانه به کاربران تحمیل می‌کنند.

ارتباط کسبه با مشتریان به چه صورت است؟

خلفی نژاد در مورد ارتباط تیم کسبه با کاربران گفت: ما مدام با مشتریان خود در ارتباط هستیم و در اپلیکیشن‌های خود بخش نظرات داریم. کاربران می‌توانند نظر بدهند، ما نظرات را می‌بینیم و به آن‌ها پاسخ می‌دهیم. ما به صورت تلفنی و با ایمیل نیز در خدمت کاربران هستیم و افراد می‌توانند با ما در ارتباط باشند. علاوه بر تمام این کانال‌های ارتباطی، در شبکه‌های اجتماعی نیز امکان ارتباط متقابل ما با مشتری وجود دارد.

او در مورد علت ارتباط‌های جدی مجموعه با کاربران گفت: ما از طریق این نظرات، نیازهای جدید مشتریان را متوجه می‌شویم و پیشنهادات آن‌ها را برای بهبود برنامه دریافت و جمع آوری می‌کنیم. ما در نهایت ماحصل و چکیده تمام نظرات را به صورت یک قابلیت به برنامه اضافه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

رابط کاربری ساده و کاربردی کسبه

خلفی نژاد در مورد مزیت مهم کسبه گفت: نرم افزاری که ما طراحی کردیم، مهم‌ترین مزیتش نسبت به نرم افزارهای حسابداری دیگر در بازار، این است که کار کردن با آن فوق العاده ساده است. یعنی یک رابط کاربری بسیار قوی و کارآمد دارد. هر شخصی با هر سطحی از علم و دانش یا سواد کامپیوتری می‌تواند پشت نرم افزار حسابداری ما بنشیند و شروع به کار کردن بکند. اصلا احتیاجی نیست که افراد کوچک‌ترین اطلاعی از حسابداری داشته باشند و در مورد کامپیوتر هم کمترین آشنایی با آن کفایت می‌کند.

او در ادامه اضافه کرد: تنها چیزی که در استفاده از این نرم افزارها اهمیت دارد، این است که کسی که پشت سیستم می‌نشیند، باید از حساب و کتاب سر در بیاورد. برای مثال اطلاع داشتن از شرایط مختلف مربوط به صدور فاکتور، پرداخت چک، انبارداری و چیزهای بدین شکل مهم هستند.

خلفی نژاد در ادامه به قابلیت‌های مختلف نرم افزار اشاره کرد و گفت: در استفاده از نرم افزار کسبه، ممکن است فردی صندوق‌دار باشد و فقط با فاکتور فروش کار داشته باشد و یک نفر دیگر نیز ممکن است در بخش حسابرسی باشد و به بخش‌های بیشتری دسترسی پیدا کند. به همین جهت از لحاظ امنیتی نیز خیال مدیران فروشگاهی راحت است و هر کس در کاربرد نرم افزار به آن میزان نیازی که دارد، دسترسی پیدا می‌کند.

او در ادامه اضافه کرد: سادگی و سرعت انجام کار با کمترین دانش کامپیوتری و بدون نیاز به دانش حسابداری یکی از مهم‌ترین مزیت‌های نرم افزار ما است. در این شرایط نیازی به استخدام حسابدار و پرداخت هزینه اضافه نیست.

امکان شخصی سازی نرم افزار حسابداری برای مشاغل مختلف

خلفی نژاد در مورد شخصی سازی کردن نرم افزار کسبه گفت: تمامی نیازهای کسبه‌های مختلف داخل نرم افزار ما دیده شده است. مشاغل گوناگون نیازهای متفاوتی دارند، وقتی در جزئیات نگاه می‌کنیم این تفاوت‌ها بیشتر دیده می‌شوند. ما سعی کردیم برای هر صنفی نیازهای خاص آن‌ها را تعبیه کنیم. به عبارت دیگر، با وجود پیش فرض مناسب برنامه، امکان ایجاد تغییرات مناسب با نیازهای کسبه نیز وجود دارد.

او در ادامه به یک مثال اشاره کرد و گفت: برای مثال در مورد لوازم یدکی، یک شماره فنی در قطعات فروشگاه‌ها وجود دارد که ما برای آن، بخش مخصوص در نظر گرفته‌ایم تا اعداد را بتوان وارد کرد. درواقع برای هر صنفی به فراخور حال و احوالی که دارند، سعی کرده‌ایم امکانات مناسب را ارائه دهیم. ما هم سادگی رابط کاربر داریم، هم کارآمدی داریم و هم امکان انطباق با شغل‌های مختلف را فراهم کرده‌ایم تا نیازهای شغلی را کامل جواب بدهیم. در کنار تمام این مزایا، قیمت نرم افزارهای ما نیز بسیار مناسب است.

امکان استفاده از نسخه نمایشی رایگان

خلفی نژاد در مورد نسخه نمایشی کسبه گفت: نکته مهم در مورد همه نرم افزارهای کسبه با ویرایش‌های مختلف این است که همه این نرم افزارها نسخه نمایشی رایگان دارند و امکان دانلود آن‌ها از سایت وجود دارد. امکان نصب، بررسی و امتحان کردن جنبه‌های مختلف برنامه در این روش فراهم شده است و دریافت‌ها، پرداخت‌ها مدیریت مانده حساب، انبارداری و… همگی به صورت رایگان قابلیت تست دارند و اگر مورد پسند بود می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. یعنی ما این امکان را به مشتری داده‌ایم که قبل از خرید، همان نسخه‌ای که می‌خواهند تحت اختیارشان باشد تا بتوانند با آن شروع به کار کنند و اگر مورد پسند بود و نیازهای شغلی را رفع کرد اقدام به پرداخت وجه کنند.

او در ادامه اضافه کرد: البته این نسخه در تعداد سندهایی که می‌توان ثبت کرد، محدودیت‌هایی دارد، اما کاربران تمام قابلیت‌ها را می‌توانند تمام و کمال بررسی کنند.

خدمات کسبه در نیمه دوم سال

خلفی نژاد در مورد شرایط کاری در نیمه دوم سال گفت: نیمه دوم سال همیشه موقعی هست که هر چه به بهمن و اسفند نزدیک می‌شویم، سر کاسب‌ها شلوغ‌تر می‌شود و گردش کاری بیشتری شکل می‌گیرد. این افراد برای اینکه بتوانند، بهتر و بیشتر کسب و کار خود را مدیریت کنند به یک نرم افزار حسابداری خوب، ساده، روان و کارآمد نیاز دارند که هم کار کردن با آن ساده باشد و هم نیازهای شغلی آن‌ها را به طور کامل پوشش دهد.

او در ادامه اضافه کرد: در نیمه دوم سال، ما می‌دانیم که سر مشتریان ما و کسبه‌ها شلوغ است. ما برنامه ریزی می‌کنیم که در مقطع انتهایی سال در خدمت این افراد باشیم تا بتوانند حساب و کتاب‌های خود را ثبت کنند و هر سوالی از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری داشتند رفع شود. ما در کنار صاحبان مشاغل هستیم تا بتوانند سال مالی را ببندند و بعد سال مالی جدید را شروع کنند.

خلفی نژاد در مورد کار جدید کسبه برای نیمه دوم سال گفت: کار جالبی که ما برای نیمه دوم سال، بخصوص برای بهمن و اسفند، انجام می‌دهیم، این است که تخفیف‌های خوبی ارائه می‌دهیم. مجموعه ما برای کسانی که تازه کسب‌وکار خود را راه اندازی کرده‌اند و به یک نرم افزار حرفه‌ای نیاز دارند، تخفیف‌های مناسبی در نظر می‌گیرد. علاوه بر آن، ما برای کسانی که چند ماهی از شروع کارشان می‌گذرد و هنوز نرم افزار را تهیه نکرده‌اند نیز تخفیف‌های خوبی را در آخر سال ارائه می‌دهیم. با این تخفیف‌های مناسب، همه می‌توانند حساب کتاب‌های خود را دقیق و آسان به سرانجام برسانند.

چالش‌های کسبه در مسیر رشد

خلفی نژاد در مورد چالش‌های کسبه گفت: ما در شروع کار یکسری چالش‌ها داشتیم و امروزه نیز با چالش‌های جدیدی روبرو هستیم. برای مثال وقتی ما می‌خواستیم کار را شروع کنیم، پیدا کردن اولین مشتری‌ها چالش خاص خود را داشت. ما استارت کار را با فروشگاه عمده فروشی خود زدیم اما بعد احتیاج داشتیم تا نرم افزار خود را به کسان دیگر نیز بفروشیم.

او در ادامه اشاره کرد: امتیاز مثبتی که نرم افزار ما داشت سادگی و کاربردی بودن آن بود. ما این ویژگی‌ها را در اختیار کسانی که نیاز داشتند قرار دادیم. البته مشتریان اول به سختی متقاعد می‌شدند، اما بعد از آن قابلیت‌های برنامه ما دهان به دهان چرخید و صاحبان مشاغل متوجه شدند با نرم افزار ما کار چقدر راحت پیش می‌رود. در نهایت نیز خود مشتریان عملا مبلغ نرم افزار ما شدند. بدین شکل ما کم کم رشد کردیم و امروزه ما یکی از نرم افزارهای معروف داخل کشور هستیم و افتخار این را داریم که خدمات خود را به کسبه ارائه بدهیم.

خلفی نژاد در ادامه به چالش‌های امروز مجموعه اشاره کرد و گفت: کامپیوتر و آی تی شغل و حرفه‌ای هست که مدام بروز می‌شود و ما باید نرم افزار خود را با تغییراتی که در سخت افزارها، سیستم‌های آی تی و تمام سیستم‌های کامپیوتری اتفاق می‌افتد، وفق دهیم و بروز شویم.

او در ادامه اضافه کرد: این در زمان ورود دستگاه‌های جدید نیز به چشم می‌آید. برای مثال چند سالی است که دستگاه‌های کارتخوان پز بانکی اندرویدی به بازار آمده‌اند و ما نرم افزار خود را روی آن دستگاه‌ها نیز پیاده کرده‌ایم و در کنار ویندوز الان از اندروید و پزهای اندرویدی نیز پشتیبانی می‌کنیم. ما همواره سعی کرده‌ایم تا خود را با تکنولوژی‌های جدید به پیش ببریم و بروز کنیم تا کاربران نیز بتوانند بهترین استفاده را داشته باشند.

معرفی مختصر نرم افزارهای مختلف کسبه

خلفی نژاد در مورد نرم افزارهایی که تیم کسبه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، گفت: ما داخل مجموعه حسابداری کسبه، نرم افزارهای مختلفی را داریم که اکثر صنف‌ها را پوشش می‌دهد. اگر بخواهم به طور مختصر موارد کلیدی را بیان کنم، ما یک نرم افزار فروشگاهی کسبه را داریم که ویژه تمام کسانی است که در کار خرید و فروش یا ارائه خدمات هستند. برای مثال یک سوپر مارکت، فروشگاه لوازم یدکی، فروشگاه لوازم خانگی و… یا مکان‌های خدماتی مانند الکترونیکی که هم خدمات سیم‌کشی دارد و هم لامپ می‌فروشد، همگی در نسخه فروشگاهی ما قابلیت اجرا دارند. نسخه نمایشی این نرم افزار را به راحتی می‌توان از سایت کسبه دانلود کرد و در صورتی که مورد پسند بود خرید.

او در ادامه اضافه کرد: نرم افزار دیگری که داریم ویژه صنف رستوران است. کسانی که کار صدور فیش دارند و در فست فود، رستوران، کافه، کافه بستنی و در همه مکان‌هایی که سفارش را دریافت می‌کنند و قبض صادر می‌شود، می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. این نرم افزار امکانات کامل و جامعی را ارائه می‌دهد و حتی به دستگاه کالر آی دی وصل می‌شود که بتوانند مشترکان خود را راحت‌تر مدیریت کنند.

خلفی نژاد در ادامه به نرم افزار دیگری اشاره کرد و گفت: نرم افزار دیگر ما مربوط به مراکز پخش است. این کسبه چندین بازاریاب مختلف دارند و بازاریاب‌های آن‌ها در سطح شهر حرکت می‌کنند، این افراد مشتریان را ویزیت می‌کنند جنس‌های خود را می‌فروشند. همچنین ممکن است سفارش‌های متنوعی بگیرند. این سفارش‌ها به سیستم مرکزی ارسال می‌شوند و بعد از تایید، متناسب با اینکه پخش گرم یا سرد باشد، خدمات تحویل جنس به مشتری در همان روز یا روز بعد انجام می‌شوند. در این روش، امکان صدور فاکتور در محل با کارتخوان‌های اندرویدی سیار یا چاپگرهای سیار وجود دارد.

او در ادامه اضافه کرد: در کنار این‌ها ما یک نرم افزار سیستم عامل اندروید را هم داریم که امکان استفاده و نصب آن بر روی گوشی‌های اندروید وجود دارد و بر کارتخوان سیار اندرویدی نیز نصب می‌شود. می‌توان با این برنامه به صورت سیار کار کرد و کسانی که کسب و کار کوچکی دارند، این نسخه برای آن‌ها بسیار کارآمد خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان