تفاوت پرده لوردراپه و پرده کرکره ای

آریاک سفر

پرده کرکره‌ای یکی از رایج‌ترین گزینه‌هایی است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در محیط‌های اداری مشاهده می‌شود و از نوارهای بلند افقی تشکیل شده که برای بسته‎‌ شدن روی هم قرار می‌گیرند. پرده‌های لوردراپه نیز بی‌شباهت به پرده‌های کرکره‌ای نیستند و با این حال نوارهای آن به صورت عمودی روی هم قرار می‌گیرد. این دو مدل پرده با قیمت اقتصادی و دوام بسیار بالایی که دارند، از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای محیط‌های اداری محسوب می‌شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پرده‌ اداری لوردراپه و کرکره‌ای و بررسی تفاوت‌های آن‌ها پرداخته است.

پرده لوردراپه چیست؟

پرده‌های لوردراپه با ظاهر ساده‌ای که دارند، بیشتر برای محیط‌هایی استفاده می‌شوند که به تزئینات کمتری نیاز دارند. به همین جهت بهترین گزینه برای محیط‌های اداری محسوب می‌شوند. این پرده‌ها دارای ریل آلومینیومی هستند که تیغه‌های عمودی در روی آن حرکت می‌کنند. تیغه‌های عمودی پرده‌های لوردراپه ممکن است از متریال‌های مختلفی تشکیل شده باشند. پرده لوردراپه به راحتی باز و بسته می‎‌شود و به همین جهت یکی از راحت‌ترین و کاربردی‌ترین گزینه‌ها هستند.

مزیت خرید پرده لوردراپه

پرده لوردراپه را می‌توان به صورت کامل باز و یا بسته کرد و به همین جهت افراد می‌توانند به راحتی میزان نور را در محیط کنترل کنند. پرده‌ لوردراپه برای پنجره‌های عریض انتخاب بسیار مناسبی است و به راحتی می‌توان آن نوارهای آن را کنترل و جابه‌جا کرد. با اهرمی که در کنار پرده تعبیه شده است، کاربران می‌توانند پرده را در حالت نیمه‌باز، کاملا باز و یا بسته قرار دهند و به طور کامل میزان ورود نور را تنظیم کنند. پرده‌های لوردراپه نسبت به پرده‌های کرکره‌ای ضخیم‌تر و سنگین‌تر هستند و به همین جهت می‌توانند به خوبی جلوی ورود اشعه یو وی خورشید را بگیرند. ضخیم‌تر بودن پرده‌های لوردراپه همچنین می‌تواند به کنترل دما محیط نیز کمک کند و در فصل سرما از هدر رفتن گرما فضای اتاق جلوگیری کند.

پرده اداری لوردراپه به خوبی می‌تواند از حریم اتاق حفاظت کند. این پرده‌ها در افزایش زیبایی فضای داخلی نیز موثر هستند و می‌توانند سقف را بلندتر کنند و فضای اتاق را کمی بزرگ‌تر نشان دهند. با توجه به این که این پرده‌ها تا روی زمین کشیده می‌شوند، می‌توان از آن‌ها علاوه بر فضاهای اداری، برای اتاق خانه نیز استفاده کرد. این ویژگی باعث شده که پرده‌های لوردراپه نسبت به پرده‌های کرکره‌ای عادی زیباتر باشند.

دریان سفر امید

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پرده اداری لوردراپه، تمیز کردن آسان آن است. در این پرده‌ها پنل‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و به همین جهت فضایی برای ایجاد گرد‌وغبار وجود نخواهد داشت. افراد با جارو کشیدن و یا گردگیری منظم پرده‌ اداری لوردراپه می‌توانند آن را در تمیزترین حالت ممکن نگهداری کنند.

پرده کرکره‌ای چیست؟

پرده‌های کرکره‌ای از نوارهای بلند افقی تشکیل شده‌اند که به کمک یک اهرم باز و بسته می‌شوند. نوارهای این پرده‌ها به کمک این طناب باریک به هم دیگر متصل شده‌اند. پرده اداری کرکره‌ای با طراحی ساده و شیکی که دارد، باعث زیبایی و مدرن شدن جلوه محیط می‌شود. برخی از پرده‌های کرکره‌ای با پارچه‌های ساده طراحی می‌شوند و به همین جهت برای محیط‌های رسمی و مینیمال مناسب هستند. پرده‌های کرکره‌ای طرح‌دار نیز می‌توانند جلوه منحصربه‎‌فرد و ویژه‌ای در فضا ایجاد کنند.

پرده کرکره‌ای بلک اوت یکی دیگر از مدل‌های کاربردی است که می‌تواند به طور کامل میزان ورود نور را مسدود کند. این پرده‌های بلک اوت برای محیط‌هایی که نیاز به تاریکی و حفظ حریم دارند، انتخاب ایده‌آلی هستند. برخی از پرده‌های کرکره‌ای از پارچه‌های ضدآب تولید می‌شوند و به همین جهت مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. این نوع پرده‌ها برای محیط‌های اداری در مناطق شرجی و مرطوب گزینه مناسبی هستند.

مزیت خرید پرده اداری کرکره‌ای

پرده‌ اداری کرکره‌ای با مزیت‌ها و قابلیت‌های محبوبی که دارد، یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای دفاتر، اتاق کار و کارگاه‌ها محسوب می‌شود. با توجه به این که در محیط‌های اداری انواع کامیپوتر و مانیتور مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین جهت پرده‌ اداری کرکره‌ای می‌تواند به خوبی میزان ورود نور مزاحم به محیط را فیلتر کند. با این حال افراد باید در نظر داشته باشند که در محیط‌های اداری نباید به طور کامل میزان نور را فیلتر کرد، زیرا باعث کاهش راندمان افراد می‌شود.

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مزیت‌های پرده‎های اداری کرکره‌ای، شست‌وشوی آسان آن‌ها است. با توجه به این که محیط‌های اداری پر رفت‌وآمد هستند، انتخاب پرده‌ای با شست‌وشوی راحت اهمیت دارد. همچنین پرده‌های کرکره‌ای سال‌های طولانی ماندگاری و دوام دارند و نیازی به تعویض مدوام آن‌ها نیست و به همین جهت یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین گزینه‌ها برای محیط‌های اداری است.

خرید پرده اداری از مجموعه «پرده ادریس»

پرده ادریس دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی دوخت و نصب پرده است. این مجموعه در تلاش است که بهترین پرده را با ارزان‌ترین قیمت موجود در بازار در اختیار مشتریان خود قرار دهد. افراد می‌توانند برای انتخاب بهترین مدل متناسب با فضا و بودجه خود از راهنمایی‌های تخصصی مشاوران این مجموعه بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.pardehedris.com مراجعه کنند و یا با  و یا با شماره‌های  09123035178 و یا ۰۲۱۵۵۸۶۷۹۹۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پرده ادریس
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان