جذب نیروی کار متخصص برای شودر اهمیت دارد

شودر-کاماپرس
آریاک سفر

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف تعامل بیشتر کارفرمایان و کارجویان برگزار شد. شرکت‌های زیادی در این دوره نمایشگاه حضور داشتند که یکی از آن‌ها شودر بود.

به گزارش کاماپرس، یکی از تولیدکنندگان نام آشنایی انواع شیرآلات در کشور است که تاکنون توانسته محصولات متنوع و زیادی را به بازار عرضه کند. این مجموعه هم با هدف آشنایی بیشتر با نسل جدید و جذب نیروی کاری خبره در این دوره نمایشگاه حضور پیدا کرد.

هدف و خدمات و محصولات شودر در نمایشگاه کار تهران

مروارید فتح الله زاده، مسئول جذب و رفاهیات شودر درباره اهداف شودر از حضور در نمایشگاه کار تهران گفت: هدف اصلی از شرکت در نمایشگاه کار تهران جذب نیروی متخصص است.

وی درباره محصولات و خدمات جدید مجموعه اینگونه توضیح داد: محصولات مجموعه ما شیرآلات است. ما در حال حاضر چند مدل و طراحی جدید از انواع شیرآلات داریم. کلیه قطعات محصولات تولیدی ما از خارج کشور وارد شده و تنها طراحی محصولات در داخل کشور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اصلی‌ترین چالش‌های شودر کدامند؟

فتح الله زاده درباره برنامه‌های نیمه دوم سال جاری بیان کرد: برند کارفرمایی یکی از برنامه‌های ما است که بتوانیم در منابع انسانی آن را جا بیندازیم. جذب بالای نیرو هم برای مجموعه ما اولویت زیادی دارد.

وی در پایان گفت: اصلی‌ترین چالش در نیمه اول سال جاری برای ما مهاجرت نیروی کار متخصص بود. مسئله دیگر که برای ما مشکل ساز شد، افزایش حقوق و مواجهه با نسل زد بود. این موارد برای ما بسیار مشکل ساز شد و ما را از برنامه‌های تعیین شده عقب انداخت.

انتهای پیام

مرتبط با : شودر
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان