مدرسه طب پلاستیک و تمایل به همکاری با نسل جوان

مدرسه طب پلاستیک-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران فرصتی برای حضور شرکت‌های مختلف در فضای دانشگاهی و ارتباط بیشتر با نسل جدید بود، از این رو مدرسه طب پلاستیک در این دوره نمایشگاه شرکت کرد.

به گزارش کاماپرس، مدرسه طب پلاستیک یکی از مجموعه‌های پرکار کشور است که در زمینه دوره‌های آموزشی، ارتباط با دانشگاه‌ها، جذب کارآموزان و کارورزان و در نهایت طرح‌های حمایتی از پایان نامه‌ها فعالیت دارد. این مجموعه به منظور گسترش بیشتر فعالیت خود در نمایشگاه کار تهران حاضر شد.

تعامل بیشتر با نسل جدید؛ هدف اصلی مدرسه طب پلاستیک

مهسا اشتری، رئیس منابع انسانی درباره اهداف شرکت در نمایشگاه کار گفت: شرکت در نمایشگاه باعث می‌شود تا مجموعه ما به خوبی به نسل جوان معرفی شود. ضمن اینکه تمایل زیادی به ارتباط حضوری با نسل جدید داریم. از سوی دیگر با ایجاد ارتباط حضوری امکان آشنایی با دغدغه آن‌ها درباره کار و محیط کار و انتظارات آن‌ها از کارفرما مشخص می‌شود. به علاوه ما هم می‌توانیم با تعامل بیشتر انتظارات کارفرما از کارجویان را به درستی منتقل و کارجویان را راهنمایی کنیم.

محصولات جدید مدرسه طب پلاستیک

وی درخصوص محصولات جدید مجموعه گفت: ما مدرسه طب داریم که از سال 1400 به عنوان زیرمجموعه طب پلاستیک شروع به کار کرد. مدرسه طب با هدف پل شدن بین دانشگاه و صنعت به فعالیت پرداخت. این پل شدن از طریق حمایت از پایان نامه‌ها و بازدیدهای دانشجویی و ارتباط با دانشگاه‌ها و در نهایت نشان دادن فضای کار صنعت به دانشجویان اتفاق می‌افتاد.

جذب نیرو اولویت اصلی مدرسه طب پلاستیک

اشتری اولویت برنامه ریزی مجموعه برای نیمه دوم سال را اینطور بیان کرد: شرکت ما در حال توسعه است و به همین دلیل برای نیمه دوم سال برنامه جذب کارمند داریم. بیشتر هدف ما جذب نیرو از بین فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی کشور است. به علاوه، در نیمه دوم سال، در زمینه کاری خودمان قصد داریم بیشتر روی نگهداشت پرسنل متمرکز شویم.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

اساسی‌ترین چالش، منابع انسانی کارآمد است!

وی در آخر بیان کرد: چالش جدی ما کمبود نیروی کار کارآمد است که دیگر همکاران هم در بخش منابع انسانی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در حال حاضر همگی با کمبود جذب نیرو مورد نظر مواجه هستیم. حال ما از طریق ارتباط گیری با کانال‌ها و همکاران فعال در حوزه پلیمر سعی در رفع این مشکل داشتیم تا دغدغه ما در جذب نیرو برطرف شود.

انتهای پیام

مرتبط با : طب پلاستیک
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان