پویشگران دانش و مهارت صدرا پیشگام آشتی با نسل جدید

شرکت پویشگران دانش و مهارت صدرا-کاماپرس
آریاک سفر

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در مصلی این دانشگاه برگزار شد. در این رویداد شرکت‌های بزرگی مانند پویشگران دانش و مهارت صدرا شرکت داشتند.

به گزارش کاماپرس، پویشگران دانش و مهارت صدرا با هدف افزایش تعامل با نسل جدید و استفاده از مهارت این گروه در نمایشگاه کار تهران حضور پیدا کرده است.

هدف پویشگران دانش و مهارت از شرکت در نمایشگاه کار

مهیار سراج ،مسئول رسانه پویشگران دانش و مهارت صدرا در گفت و گو با کاماپرس درخصوص اهداف مجموعه‌شان برای شرکت در نمایشگاه گفت: فعالیت مجموعه ما در رابطه با بازه سنی 16 تا 22 سال است. گروه سنی که درگیر آن هستیم قسمتی مربوط به دانشجویان و دانشگاه تهران است. ما در این فضا به دنبال استعدادها و افراد متخصص در حوزه رسانه و فناوری اطلاعات هستیم. ما بچه‌هایی که در رنج سنی گفته شده هستند و حداقل‌های لازم برای حضور در بازار کار را دارند، آماده می‌کنیم تا موقعیت‌های شغلی مجموعه ما را بگیرند یا به مجموعه‌های همکار معرفی شوند. با توجه به این مورد، نمایشگاه دانشگاه تهران بهترین موقعیت برای ما بود.

این مجموعه تولیدات جدیدی ارائه داده است؟

وی در ادامه درباره خدمات و محصولات جدید مجموعه گفت: فعالیت ما بیشتر در حوزه استعدادیابی و مهارت افزایی است و خروجی محصولی ندارد. فعالیت ما در حوزه آماده کردن افراد متخصص برای بازار کار است که در نهایت یا جذب مجموعه ما خواهند شد یا اگر با ما همکاری نداشته باشند، در پایان یک فرد کاملا متخصص پا در عرصه شغلی می‌گذارند.

سراج برنامه‌های نیم سال دوم مجموعه را اینطور بیان کرد: برنامه اصلی ما در حال حاضر، مربوط به دپارتمان‌هایی مانند هوش مصنوعی است و چون جوانان به این حوزه علاقه دارند، در حال فراهم کردن زیرساخت‌های لازم هستیم.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

چالش اصلی پویشگران دانش و مهارت صدرا

سراج درخصوص چالش مجموعه گفت: چالش اصلی ما مانند دیگر کارفرماها با نسل زد است با این حال مشتاق قرارگیری در این چالش هستیم. در واقع معتقدیم برخلاف برخی دیدگاه‌های منفی نسبت به این نسل، با زبان خودشان امکان آماده سازی و ورودشان به دنیای کار وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : پویشگران دانش و مهارت صدرا
سلام پرواز ایرانیان
ژیوار
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان