بازی ایران و کره شمالی کجا برگزار می شود؟ / آشنایی با ورزشگاه وینتیان

آریاک سفر

با توجه به شرایط کشور کره‌شمالی، دیدار تیم ملی این کشور با ایران در کشوری بی‌طرف برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، اواخر مردادماه فیفا اعلام کرد میزبان این دیدار که آخرین بازی ایران در مرحله رفت، رقابتهای مقدماتی جام جهانی است، کشور لائوس خواهد بود. این دیدار روز 24 آبان ماه در ورزشگاه ملی لائوس در شهر وینتیان برگزار می‌شود.

وینتیان پایتخت لائوس است و ورزشگاه ملی لائوس در فاصله 17 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. دو تیم قطر و کره‌شمالی، روز 19 شهریورماه در این ورزشگاه به مصاف هم رفتند. آن دیدار که فقط 140 تماشاگر داشت، به دلیل بارش شدید باران به مدت 20 دقیقه متوقف شد. آن بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید. کره‌شمالی در مرحله قبلی مسابقات نیز در همین ورزشگاه، سوریه و میانمار را به ترتیب با نتایج یک بر صفر و 4 بر یک شکست داد.

ورزشگاه - کاماپرس

ورزشگاه - کاماپرس

دریان سفر امید

لائوس کجاست؟

کل جمعیت لائوس از جمعیت شهر تهران هم کمتر است. این کشور کمتر از 8 میلیون جمعیت دارد. لائوس، کشوری است که هیچ دسترسی به دریا ندارد و بین کشورهای چین، میانمار، تایلند، کامبوج و ویتنام محصور شده است. مساحت این کشور تقریبا به اندازه استان‌های فارس و اصفهان است.

ورزشگاه - کاماپرس

لائوس از حدود 35 سال پیش به گردشگران اجازه داد به این کشور سفر کنند. جاذبه‌های طبیعی بکر گردشگران ماجراجو را از سراسر جهان به این کشور می‌کشاند. غارنوردی، طبیعت‌گردی، قایق‌سواری در مسیر رودخانه‌های لائوس، بازدید از معابد، فیل‌سواری و قدم زدن در مزارع و دشت‌های بکر این سرزمین، حال گردشگران را متحول می‌کند. در حال حاضر تور 10 روزه لائوس در بازار گردشگری ایران با رقمی حدود 185 میلیون تومان توسط آژانس دالاهو برگزار می شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دالاهو

فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان