تلویزیون جدید کیو ان 800 دی سامسونگ ؛ محصولی فوق هوشمند

آریاک سفر

جدیدترین تلویزیون سری نئو کیو ال ای دی مدل کیو ان 800 دی است که با بهره گیری از پردازنده‌ای پیشرفته، قابلیت‌های هوش مصنوعی و فناوری مینی ال ای دی به بازار عرضه شده است.

به گزارش کاماپرس، این تلویزیون وضوح تصویر 8 کایی و فناوری ماتریس کوانتومی دارد که نظر علاقمندان به فیلم‌ها و سریال‌ها و بازی‌های ویدیویی پرهیجان را به خود جلب کرده است. در ادامه مشخصات بیشتر از تلویزیون کیو ان 800 دی بیان خواهد شد؛

خودنمایی هوش مصنوعی در کیفیت تصویر تلویزیون کیو ان 800 دی

منبع نور تلویزیون کیو ان 800 دی از پنل مینی ال ای دی تامین می‌شود. اندازه ال ای دی‌ها در این پنل کم است و با یک لایه پنل میکرو خیلی نازک جلوی آن پوشانده شده است. ترکیب مینی ال ای دی با این لایه میکرو باعث شده تا کنترل نور پیشرفته‌ای رقم بخورد.

این تلویزیون دارای پردازنده هوش مصنوعی ان کیو 8 ای آی جن 2 است. این پردازنده 256 شبکه عصبی هوش مصنوعی دارد که باعث عملکرد فوق العاده در ارتقای کیفیت تصویر و صدای محتواها می‌شود. این تلویزیون به فناوری ارتقا کیفیت 8کا مجهز شده است که با آن وضوح تصاویر تا اندازه زیادی ارتقا پیدا می‌کند. دیگر ویژگی هوش مصنوعی به کار رفته در این تلویزیون، ای آی موشن اینهانسر پرو است که با آن حرکت اجسام و متون به شکلی مناسب نشان داده می‌شود و دنبال کردن متون در حال حرکت با آن آسان‌تر است.

قابلیت دیگری که تلویزیون کیو ان 800 دی دارد، ریل دپس اینهانسر پرو است. این فناوری عملکردی مشابه چشم‌ها در زمان نگاه کردن به حرکت اجسام را دارد. این فناوری باعث حرکت چشم بیننده به نقطه‌ای متمرکز، روی سوژه اصلی، خواهد شد و در واقع سوژه عمق بیشتری پیدا می‌کند.

دریان سفر امید

قابلیت‌های ویژه تلویزیون

این تلویزیون دارای امکانات ویژه‌ای است.

گامین هاب یکی از امکانات این تلویزیون است که با آن کاربران امکان دسترسی به هزاران بازی بدون نیاز به کنسول یا دانلود و ذخیره کردن را دارند.

حالت بازی خودکار دیگر امکان ویژه این تلویزیون است که با آن تنظیمات دستگاه به شکل خودکار به ژانر بازی در حال انجام تغییر پیدا می‌کند. با این قابلیت امکان انجام بازی در مدت زمان بیشتر وجود دارد.

اسمارت سینگز دیگر قابلیت این تلویزیون است که با آن امکان مدیریت یکپارچه تمامی دستگاه‌ها موجود است.

ای آی انرژی مود از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون است که امکان بهینه سازی و کاهش مصرف خودکار انرژی با آن شکل گرفته است.

اکتیو وویس آمپلی فایر پرو دیگر ویژگی این تلویزیون است که از فناوری یادگیری عمیق بهره می‌برد که با آن امکان تقویت صدای دیالوگ‌ها و گفت و گوی سوژه‌ها وجود دارد. با این فناوری صدای کارکترها به راحتی از هم جدا می‌شوند و در نتیجه مکالمات در فیلم‌ها و برنامه‌ها راحت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

امکانات صوتی فوق هوشمند تلویزیون کیو ان 800 دی

تلویزیون کیو ان 800 دی به امکانات صوتی مانند دالبی اتمس، اُ تی اس+ و کیو-سیم فونی مجهز شده است. فناوری دالبی اتمس باعث پوشش دهی فراگیر صداها می‌شود و حال و هوای داخل فیلم‌ها و مسابقات را برای تماشاگران زنده می‌کند. اُ تی اس هم باعث هماهنگی صدای سوژه با حرکات آن می‌شود.

قابلیت کیو- سیم فونی هماهنگی بین ساندبار و تلویزیون را ایجاد می‌کند و باعث پخش صدا از هر دو دستگاه می‌شود. این مورد باعث پیچیدن صدا در فضای اتاق شده و حالت چند بعدی و واقعی به صداها می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان