مزدا با خاص ترین خودرو خود به ایران برگشت

آریاک سفر

آفتاب خودرو به زودی کراس اوور جدید مزدا، CX30، را وارد ایران خواهد کرد. این خودرو جزو نسل جدید مزدا3 است که پیش از این عرضه آن اعلام شده بود.

به گزارش کاماپرس، خودرو مزدا مدل CX30 یک خودرو شاس بلند است که جذابیت ظاهری و امکاناتی دارد. اکثر ماشین‌های مزدا ظاهری اسپرت و تهاجمی دارند، این خودرو هم از لحاظ ظاهری مشابه دیگر مدل‌های مزدا است. جلو پنجره این خودرو بزرگ است و در آن از کروم استفاده شده است. چراغ‌های جلو این خودرو ال ای دی است و رینگ 18 اینچی تیتانیومی دارد. این خودرو سانروف، فضای بار خوبی دارد. نمای عقب این خودرو جذاب است و از ال ای دی در این خودرو به خوبی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:

امکانات و ویژگی‌های فنی خودروی جدید مزدا

بخش داخلی این خودرو هم مانند ظاهرش جذابیت خوبی دارد و در تمامی بخش‌های آن از پلاستیک نرم استفاده شده است. کابین این خودرو با تریم دو رنگ تزئین شده است که جلب توجه می‌کند.

این خودرو دارای امکاناتی مانند اتوپارک برقی، سیستم تهویه دیجیتال اتوماتیک، صندلی برقی راننده، کروز کنترل و هشدار خروج از خطوط است.

دریان سفر امید

موتور این خودرو از نوع دو لیتری تنفس طبیعی است که حداکثر به اندازه 158 اسب بخار توان دارد. حداکثر گشتاور این خودرو 202 نیوتن متر است. گیربکس از نوع شش سرعته اتوماتیک است که به راحتی خراب نمی‌شود. در کل این خودرو عمر و دوام خوبی خواهد داشت.

برخی پیش بینی کرده‌اند که این خودرو با قیمت نزدیک به 3 میلیارد تومان در بازار عرضه شود.

انتهای پیام

مرتبط با : مزدا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان