لیزینگ خودرو تویوتا کرولا، بهترین راهکار برای تصاحب خودرو در کمترین زمان ممکن

لیزینگ خودرو - کاماپرس
آریاک سفر

بازار لیزینگ خودرو تویوتا کرولا با توجه به کیفیت بالای این خودرو همیشه داغ است. در مقایسه با دیگر خودروها، تویوتا کرولا معمولا هزینه نگهداری کمتری دارد، تجهیزات ایمنی پیشرفته‌ای در آن به‌کار رفته و همین ویژگی‌ها، رانندگی با این خودرو را لذت‌بخش‌تر می‌کند. بنابراین لیزینگ خودرو تویوتا کرولا از آن دست تصمیماتی است که در عین هوشمندی، می‌تواند با ایجاد انعطاف مالی در پرداخت اقساط، خریداران را صاحب خودرو کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مشخصات فنی این خودرو به همراه شرایط لیزینگ خودرو خواهد پرداخت.

مشخصات فنی خودرو تویوتا کرولا

این خودرو، از همان ابتدای عرضه با استقبال زیاد کاربران روبه‌رو شد و در شرایط کنونی نیز حتی برای مدل‌های پایین‌تر آن نیز خواهان وجود دارد. تویوتا کرولا 1.2 لیتری توربو با موتور 1.2 لیتری توربوشارژ و قدرت 116 اسب بخار، خودرویی کم‌مصرف و مناسب برای استفاده درون‌شهری و روزمره است. این مدل خودرو با گیربکس CVT و مصرف سوخت حدود 5.6 لیتر در هر 100 کیلومتر، ترکیبی از کارایی و عملکرد اقتصادی را ارائه می‌دهد. همچنین، با امکانات ایمنی پیشرفته مثل سیستم کروز کنترل تطبیقی و دوربین 360 درجه، رانندگی ایمن و راحتی را فراهم می‌کند. فضای داخلی جادار و طراحی جذاب نیز از ویژگی‌های ظاهری این خودرو است. در مجموع لیزینگ خودرو تویوتا کرولا با توجه به تمامی این ویژگی‌ها می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید کاربران باشد.

لیزینگ خودرو تویوتا کرولا-کاماپرس

لیزینگ خودرو تویوتا کرولا 2023 با کارکرد 26 کیلومتر

این خودرو صفر، در رنگ سفید، با دنده اتومات و موتور هیبریدی، در حال حاضر می‌تواند یکی از بهترین‌ گزینه‌ها جهت لیزینگ خودرو باشد. قیمت کارشناسی‌شده برای این خودرو در خرید نقدی، حدود 3 میلیارد و 200 میلیون تومان است. در صورت لیزینگ خودرو و درخواست برای تسویه حساب اقساطی آن، این مبلغ می‌تواند تا 3 میلیارد و 350 میلیون تومان افزایش داشته‌باشد. در این صورت، می‌بایست مبلغ 2 میلیارد و 823 میلیون تومان در ابتدا به‌عنوان پیش‌پرداخت به مالک خودرو پرداخت شود. قسط دوم و نهایی لیزینگ خودرو، به مبلغ 532 میلیون تومان 90 روز پس از روز انعقاد قرارداد خواهد بود.

دریان سفر امید

لیزینگ خودرو تویوتا کرولا 2023 با کارکرد 26 کیلومتر-کاماپرس

لیزینگ خودرو تویوتا کرولا 2016 با کارکرد حدود 49 هزار کیلومتر

این خودرو علیرغم مدل پایین‌تر، از لحاظ فنی و بدنه، هیچ‌گونه نقص و رنگی ندارد. این خودرو در هر شرایطی با توجه به کیفیت بالای خود، متقاضی خرید دارد. کارشناسان با توجه به شرایط فنی این خودرو، مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان را برای خرید نقدی آن در نظر گرفته‌اند. در صورتی که فرد توان پرداخت مبلغ به‌صورت نقدی را نداشته‌باشد، با خرید اقساطی بلند مدت، می‌تواند با کمترین فشار ممکن صاحب خودرو شود. در این صورت، اقساط بلندمدت 24 ماهه می‌تواند کارساز باشد. به‌این ترتیب، فرد در ابتدا مبلغ 1 میلیارد و 980 میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کند. اقساط 24 ماهه، هر کدام به مبلغ 54 میلیون تومان پرداخت اقساطی جهت لیزینگ خودرو را نهایی می‌کند. طبیعتا با لیزینگ خودرو تویوتا کرولا، می‌توان علاوه بر تصاحب خودرو، در بازار کنونی، با نوسانات شدید بازار، با شرایطی آسان‌تر صاحب خودرو شد.

لیزینگ خودرو تویوتا کرولا 2016 با کارکرد حدود 49 هزار کیلومتر-کاماپرس

شرایط لیزینگ خودرو تویوتا کرولا از طریق مجموعه «همراه مکانیک»

در شرایط کنونی، با توجه به نوسانات شدید موجود در بازار، لیزینگ خودرو می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تصاحب ماشین باشد. مجموعه همراه مکانیک، با ایجاد بستر مجازی، شرایط را برای انجام معاملات بازار خودرو، مهیا کرده‌است. در واقع کاربران می‌توانند با خیالی آسوده و نهایت اطمینان، از مشاوره متخصصان این مجموعه بهره‌مند شوند.

سایت همراه مکانیک یکی از مجموعه‌های فعال و معتبر در زمینه لیزینگ خودرو است؛ امکان خرید نقد و اقساطی انواع خودروهای صفر و کارکرده از طریق سایت این مجموعه، نیاز خریداران خودرو را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کند. برای اطلاع از شرایط لیزینگ خودرو وارداتی و داخلی، به‌خصوص تویوتا کرولا، می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 از خدمات تخصصی این مجموعه بهره‌مند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان