استادکار به شهرهای دیگر ایران می آید

ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با حضور فعالان و استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. این نمایشگاه، فرصتی برای تعامل بیشتر شرکت‌ها به وجود آورد و در آن محصولات و خدمات جدیدی معرفی شدند. استادکار یکی از مجموعه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه بود که در حیطه ارائه کارهای خدماتی مختلف مشغول به کار است.

به گزارش کاماپرس، استادکار با هدف اصلی ایجاد بازار کار مناسب برای افراد مستعد، در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

حضور استادکار در نمایشگاه ایران ایتکس

سروش سپهری، مدیر اجرایی استادکار در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: شرکت استادکار از سال 1395 شروع به کار کرد و از ابتدای امر وارد حیطه کارهای خدماتی شد. خدماتی مانند تعمیر کلیه لوازم منزل، ماشین آلات ساختمانی، تاسیسات ساختمانی و نمای ساختمان در این مجموعه ارائه می‌شود و همچنین یکی از خرده‌کارهای آن نیز نظافت منزل است. ما در شهرهایی مانند تبریز، مشهد و خطه شمال کشور نمایندگی داریم و خدمات خود را در اختیار افراد قرار می‌دهیم.

برنامه‌ها و چالش‌های استادکار

سپهری در مورد برنامه‌های استادکار گفت: اولویت کاری ما این است که فوکوس اصلی خود را در شهرستان‌ها داشته باشیم. زیرا در تهران بازار کار را به دست گرفته‌ایم و نیازی به تمرکز بیشتر نداریم. الان سرمایه گذاری اصلی ما در شهرهای مشهد و تبریز است. ما از دوستانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌خواهند فعالیت کنند، در این دو شهر حمایت می‌کنیم.

او در مورد چالش‌های مجموعه نیز گفت: چالش اصلی ما جذب نیروی کار بوده است. خیلی از مواقع در جذب نیرو، با وجود حقوق بیشتری که نسبت به بسیاری از شرکت‌ها داشتیم، راغبی برای جذب در محیط کاری نبوده و رزومه‌هایی هم که ارسال می‌شدند، مفید نبودند.

دریان سفر امید

او در ادامه اضافه کرد: ما دنبال فردی هستیم که در تمام بخش‌ها یا مبتدی باشد و یا بسیار حرفه‌ای که کسی که حرفه‌ای است بتواند در کنار فرد مبتدی مسیری را طی کنند و حالت خودآموزی ایجاد شود. اما در هر دو مورد ما نتوانستیم جذب خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : استادکار
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان