برسا نوین رای در مسیر توسعه

ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه ایران ایتکس با حضور استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. این نمایشگاه فرصت بیشتری برای تعامل بین شرکت‌ها فراهم کرد و در آن محصولات و خدمات جدیدی معرفی شدند. مجموعه برسا نوین رای نیز یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بود که در حوزه نرم افزار سازمانی و سیستم‌های تحول دیجیتال فعالیت دارد.

به گزارش کاماپرس، مجموعه برسا نوین رای به عنوان یک گروه دانش بنیان با 18 سال سابقه کار، برای ارائه محصولات نوآورانه خود در نمایشگاه حضور پیدا کرد.

حضور برسا نوین رای در نمایشگاه ایران ایتکس

مهدی صادق، عضو هیات مدیره و معاون امور مشتریان برسا نوین رای در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: ما تحول بنیادینی در روش و توسعه نرم افزارهای سازمانی ایجاد کردیم. الان تمام مجموعه‌ها با توجه به الزام و فضایی که در حوزه فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال وجود دارد، خیلی دوست دارند که سیستم‌های متنوع و باکیفیتی را استفاده کنند و این در تمام حوزه‌ها دیده می‌شود. مانند مدیریت داخلی شرکت، ارتباط با مشتریان، سازمان‌های دولتی و…

او در ادامه افزود: سالیان سال نحوه توسعه نرم افزارها مبتنی بر برنامه نویسی مستقیم بوده، حالا این روش با همه امکانات متنوعی که دارد برای سازمان‌ها روشی طولانی و پرهزینه و کند است. معمولا نیازهای سازمان‌ها به سرعت تغییر می‌کند و آن‌ها نیاز دارند تا نرم افزارها با سرعت بیشتری خود را وفق دهند. در برنامه نویسی مسیر بسیار طولانی‌تر است. سیستم ساز ما با قدمت 18 ساله، یک پلتفرم است که دنیای تولید نرم افزار را عوض کرده است و سیستم‌ها داینامیک هستند.

همچنین او در ادامه صحبت‌های خود گفت: در روش کار ما تغییرات بین چند ساعت تا چند روز محدود اتفاق می‌افتد که در دنیای برنامه نویسی غیرقابل تصور است. این پلتفرم به ما کمک می‌کند که حتی با نیروهای کمتر متخصص بتوانیم تغییرات بزرگ و قوی ایجاد کنیم.

دریان سفر امید

خدمات برسا نوین رای

صادق در مورد خدمات مهم این مجموعه گفت: مهم‌ترین کار برسا پلتفرم سیستم ساز بود اما مبتنی بر آن، پروژه‌های مختلف دیگری نیز اجرا شدند. الان ما سعی در مجهز کردن پلتفرم خود به هوش مصنوعی هستیم و آن را بیشتر از قبل توسعه می‌دهیم.

ما الان بیش از 500 شرکت و مشتری داریم که در حوزه‌های مختلف دولتی بزرگ و مدیوم هستند که تنوع بسیاری دارند. ما چند برنامه جدی برای توسعه داریم که بخشی از آن در حوزه زیرساخت برای پشتیبانی از مدل‌های هولدینگی است. الان در بحث سیستم‌های اطلاعاتی کشور، علاقه به تمرکزگرایی بسیار بالا رفته است و همه دوست دارند که با سامانه‌های متمرکزتر، مجموعه‌های وسیع‌تری از شرکت‌ها را ساپورت کنند. در بحث بروزرسانی بخش‌های مختلفمان نیز کار می‌کنیم و هوش مصنوعی نیز از موضوعات جدی کار ما است تا بتوانیم از امکانات آن استفاده بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

چالش‌های برسا نوین رای

صادق در مورد چالش‌های مجموعه برسا نوین رای اضافه کرد: شرایط عمومی کشور و مسائلی که در عملکرد همه شرکت‌ها دخیل هستند از مهم‌ترین چالش‌های امروزی به شمار می‌آیند. با وجود تمام چالش‌ها، شرکت ما سعی کرد تا ارزش افزوده خود را حفظ کند. الان سازمان‌ها با چالش نیروی انسانی درگیر هستند، این چالش نیز تنها به حوزه فناوری مربوط نیست و در تمام حوزه‌های دیگر نیز دیده می‌شود. ولی فکر می‌کنم در فناوری این کمبود نیروی انسانی شدیدتر است زیرا هم زمینه تخصصی‌تری است و هم امکان مهاجرت در متخصصان این حوزه نیز بیشتر وجود دارد.

او در ادامه گفت: ما با پلتفرمی که طراحی کردیم، سعی داشتیم تا نیاز به نیروی تخصصی را برای شرکت‌ها کمتر کنیم. ولی واقعیت این است که این مسائل در کار ما اثر دارد و برای مثال پشتیبانی بسیار سخت شده است. از دیگر چالش‌های ما علاوه بر سخت بودن امکان پشتیبانی، مسئله تاخیر شرکت‌ها در پرداخت است که به دلیل مسائل و مشکلاتی که دارند اتفاق می‌افتد. ولی ما سعی کردیم در همین شرایط سخت هم مزایای رقابتی خود را حفظ کنیم و وارد فرایند توسعه شویم.

صادق در انتهای صحبت‌های خود به ویژگی مثبت برسا اشاره کرد و گفت: شرکت برسا تلاش کرده در شرایط مشکلات هزینه‌ای و نیروی انسانی، با راهکارهای خود بیشترین آورده و کیفیت را با کمترین نیاز به نیرو و هزینه در اختیار کاربران خود قرار دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : برسا نوین رای
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان