کم خرج ترین خودروهای بازار کدامند؟

آریاک سفر

تورم و رشد هر روزه قیمت هر کالای سرمایه‌ای و بادوامی باعث شده تا افراد با هر میزان بودجه‌ای دنبال یک محصول خوب و در اصطلاح «کم خرج» باشند. ماشین یکی از کالاهای بادوام است که این روزها خرید آن چند صد میلیون هزینه دارد. به همین دلیل متقاضیان واقعی به دنبال کم خرج‌ ترین مدل‌ها هستند.

به گزارش کاماپرس، مدل‌های مختلف ماشین با قیمت‌های فضایی به بازار آمده اما همه آن‌ها مناسب خرید نیستند. بعضی ماشین‌ها با وجود قیمت بالایی دارند، خیلی زود و بعد از مدت زمان کوتاهی استفاده، تعمیرگاه لازم می‌شوند. به همین دلیل متقاضیان واقعی و کسانی که واقعا قصد خرید خودرو را دارند، باید دنبال کم خرج‌ترین خودروها باشند. در ادامه تعدادی از خودروهای کم خرج بازار معرفی خواهد شد؛

کم خرج‌ ترین خودرو تا 500 میلیون تومان؛ ال 90

خودرو ال نود یکی از خودروهای تولید داخل بازار است که با موتور 16 لیتری 4 سیلندر بنزینی به بازار عرضه شده است. قدرت این موتور معادل 1.5 اسب بخار است و گشتاور آن به 148 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل هفت لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. سیستم تهویه مطبوع، کیسه‌های هوا، سیستم ترمز آ بی اس، سیستم صوتی، شیشه بالابر برقی و تنظیم برقی آینه‌ها از امکانات این خودرو هستند. این خودرو یکی از بادوام‌ترین خودروهای بازار است.

تا 1 میلیارد تومان؛ رنو ساندرو

ساندرو در نسخه‌های متنوع و با پیشرانه بنزینی و دیزلی به بازار عرضه شده است. پیشرانه این خودرو از نوع چهار سیلندر خطی است و معادل 105 اسب بخار قدرت دارد. گشتاور این خودرو 140 نیوتن متر است. نوع دستی این اتومبیل در هر 100 کیلومتر معادل 6.7 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. سیستم صوتی مجهز به پورت یو بی اس، چهار بلندگو، کنترل سیستم صوتی، قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور و سیستم ضدسرقت برخی از امکانات این خودرو هستند.

تا 1 میلیارد و 500 میلیون تومان؛ هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت با موتور چهار سیلندر 16 سوپاپه به بازار عرضه شده است. حداکثر قدرت این خودرو معادل 122 اسب بخار است و گشتاور آن به 155 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر 6.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند. کیسه هوای سرنشینان جلو، گیربکس چهار سرعته خودکار، سانروف، سیستم تهویه مطبوع به صورت دستی، دکمه استارت موتور، سنسور عقب، کروز کنترل و دوربین عقب از جمله امکانات این خودرو هستند.

دریان سفر امید

تا 2 میلیارد تومان؛ النترا 2018

هیوندای النترا 2018 با موتور چهار سیلندری 16 سوپاپه در بازار موجود است. قدرت موتور این خودرو به اندازه 153 اسب خار است و گشتاور آن به 195 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 6.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند. هفت کیسه هوا، ترمز ضدقفل، هشدار باد لاستیک‌ها، سنسور جلو و عقب، مدیریت هوشمند تعادل خودرو و رادار نقطه کور بعضی از امکانات این خودرو هستند.

تا 3 میلیارد تومان؛ کرولا 2017

خودرو تویوتا کرولا 2017 هنوز در بازار خرید و فروش می‌شود و یکی از مدل‌های پرمخاطب است. این خودرو با موتور 1.8 لیتری در بازار وجود دارد. قدرت موتور این خودرو به 140 اسب بخار می‌رسد و حداکثر گشتاور آن 170 نیوتن متر است. این خودرو برای طی مسیر 100 کیلومتری به 7.5 لیتر سوخت احتیاج دارد. این خودرو دارای امکاناتی مانند تشخیص نقطه کور، سیستم کروز کنترل، دکمه استارت، سیستم ورود بدون کلید، سانروف، مسیریاب و صندلی برقی با قابلیت تنظیم است.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان