نکاتی که باید درباره خرید چمن مصنوعی بدانید

آریاک سفر

امروزه میزان استفاده از چمن مصنوعی در مکان‌های مختلف افزایش چشمگیری داشته است. زیبایی خیره کننده و دوام بالا در برابر شرایط محیطی از جمله دلایلی است که از این نوع چمن در تمام فضاهای داخلی و خارجی به منظور دکوراسیون استفاده می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکات مهمی درباره خرید چمن مصنوعی پرداخته است.

1 – در انتخاب نوع چمن مصنوعی دقت کنید

چمن‌ مصنوعی در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. در حالت کلی می‌توان چمن‌های مصنوعی را به دو دوسته چمن مصنوعی ورزشی و چمن مصنوعی تزئینی تقسیم بندی کرد. هر کدام از این دسته بندی‌ها نیز خود به چند دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند. برای نمونه چمن‌های مصنوعی تزئینی می‌توانند بر اساس استفاده در فضای داخلی و خارجی و یا استفاده در سطوح و دیوارها به انواع مختلفی تقسیم‌بندی شوند.

نکته اصلی در خرید چمن مصنوعی، انتخاب نوع چمن بر اساس کاربردی است که برای آن انتظار دارید و برنامه ریزی کرده‌اید. انتخاب درست علاوه بر کاهش هزینه‌های شما به افزایش زیبایی محیط و کارایی چمن مصنوعی نیز کمک خواهد کرد.

2 – رنگ مناسب برای چمن مصنوعی

چمن‌ها مصنوعی در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و انتخاب رنگ بیشتر یک انتخاب بر اساس سلیقه افراد است. اما علاوه بر سلیقه، شما می‌توانید انتخاب رنگ را بر اساس کارایی و جانمایی چمن انجام دهید. چمن مصنوعی که دارای نزدیک‌ترین رنگ به چمن طبیعی باشد برای همه فضاها مناسب نیست و بعضا چمنی با رنگ روشن‌تر می‌تواند گزینه بهتری باشد.

دریان سفر امید

علاوه بر این، بعضا استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای و طلایی در داخل چمن مصنوعی جلوه طبیعی‌تر و زیباتری به آن می‌دهد و آن را از یک چمن مصنوعی با رنگ یکنواخت بهتر می‌کند.

 – تاثیر ارتفاع چمن مصنوعی بر قیمت آن

ارتفاع الیاف تاثیر مستقیمی روی قیمت چمن مصنوعی دارد. به طوریکه هرچه تراکم  ارتفاع الیاف در چمن مصنوعی بیشتر باشد، به همان نسبت بودجه بیشتری نیز برای خرید این کالا، مورد نیاز خواهد بود. امروزه چمن‌های مصنوعی در ارتفاع‌های متنوعی بر اساس نیاز خریداران به فروش می‌رسد و باید انتخاب شما بر اساس کاربرد محصول باشد.

علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که اگرچه بیشتر مردم به سمت خرید چمن مصنوعی با الیاف بلندتر متمایل می‌شوند اما شستن چمن مصنوعی‌هایی که الیاف آن‌ها کوتاه‌تر است، راحتتر خواهد بود.

4 – دقت در انتخاب جنس چمن مصنوعی

یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید چمن مصنوعی به آن دقت کنید، انتخاب جنس چمن است. چمن‌های مصنوعی معمولا در سه جنس پلی اتیلن، پلی پروپیلن و نایلون ساخته می‌شوند. هر یک از این انواع چمن می‌تواند در کاربردهای خاصی مناسب‌تر باشد.

برای نمونه، چمن مصنوعی پلی اتیلن بیشتر از سایر مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد و از نرمی بیشتری برخوردار است. همچنین قیمت آن نیز ارزان‌تر بوده و استفاده از آن صرفه اقتصادی دارد. در حالیکه چمن مصنوعی نایلونی، گرانترین و با دوام‌ترین چمن مصنوعی موجود در بازار است. این نوع از چمن مصنوعی در مکان‌های پر رفت و آمد کاربرد بیشتری دارد.

همچنین چمن مصنوعی با الیاف پلی پروپیلن، بیشتر در کاربردهای زینتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نزدیک‌ترین چمن مصنوعی به چمن طبیعی است. این چمن مصنوعی برای استفاده در کارهایی که پاخوری زیادی دارد، مناسب نیست.

5 – چمن مصنوعی را از فروشندگان با تجربه بخرید

خرید چمن مصنوعی و نصب آن یک کار تخصصی است و بهتر است که خرید چمن مصنوعی را از فروشندگان معتبر و از برندهای مطرح انجام دهید. این نوع از شرکت‌ها معمولا خدمات نصب، خدمات پس از فروش و مشاوره را به مشتری ارائه داده و بهترین نوع چمن را بر اساس محیطی که نیاز به چمن مصنوعی دارد، به خریدار پیشنهاد می‌کنند.

داشتن گارانتی، خدمات پس از فروش و آموزش نوع استفاده نیز در انتخاب شرکتی که از آن خرید می‌کنید، حائز اهمیت است.

خرید چمن مصنوعی از «اطلس چمن»

اطلس چمن گستر یکی از شرکت‌های موفق و با سابقه در زمینه فروش چمن مصنوعی و انجام پروژه‌های مختلف بر اساس این نوع از چمن است. اجرای بیش از 1500 پروژه در طول 2 دهه فعالیت و در زمینه دکوراسیون داخلی و خارجی و پروژه‌های تجهیز سالن‌های ورزشی از جمله افتخارات اطلس چمن است.

علاقمندان برای مشاهده قیمت و خرید آنلاین چمن مصنوعی می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس atlaschaman.com مراجعه و یا برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02833231725  تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اطلس چمن
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان