ارزان ترین تور یونان ؛ سفر در دل سرزمین خدایان و تاریخ

جاذبه های یونان_کاماپرس
آریاک سفر

مناظر زیبای محسور کننده، غذاها و نوشیدنی‌هایی گوارا و افراد محلی که شما  را با داستان‌ها و فرهنگ محلی خود، آشنا می‌کنند، همگی از شگفتی‌های ارزان ترین تور یونان هستند. به گزارش کاماپرس یونان برای هر سلیقه‌ای جایی برای تفریح و تماشا دارد.

آتن،اولین مکان برای سفر به یونان

پایتخت یونان یکی از اولین و جالب‌ترین مکان‌هایی است که قدمت آن به عصر نوسنگی برمی‌گردد و در سطح جهان شهرت دارد. در طول سال‌ها تعداد زیادی از فاتحان آتن را به اشغال خود درآوردند و بناهای منحصربه‌فردی در آن بنا کردند. سرانجام در سال ۱۸۳۴ آتن پایتخت دولت مدرن یونان اعلام شد و امروزه یک کلان‌شهر جذاب مدرن با جذابیت‌های بی‌نظیر است. آتن سنتی و قدیم متروهای مدرن، خیابان‌های لوکس، پارک‌های مجهز و آزادراه‌های پیشرفته بسیاری ساخته شده اند که این شهر را کامل‌تر از گذشته می‌کند. آتن شهری است که توانسته معماری چشم نواز مدرن را در کنار  چشم‌اندازهای تاریخی چشم‌گیری قرار دهد و شهری مدرن و سنتی به حساب می آید.از نمونه این آثار ستون‌های آکروپولیس و معبد زئوس هستند.

در ارزان ترین تورهای یونان،تماشای این اماکن را از دست ندهید

گل‌های زیبا در باغ‌های ملی، آثار موزه آکروپولیس جدید، مناظر جذاب از کوه لیکتاتوس، ویرانه‌های عظیم در معبد المپیک زئوس، معبد یونان باستان ارشتوم، تپه‌های اگورا باستان، محله تاریخی پلاکا، معبد هفستوس ، تئاتر باستانی دیونیزو ، عتیقه‌های بسیار قدیمی تاریخی در موزه ملی باستان‌شناسی و معبد الهه آتنا از پارتنون از مهم ترین دیدنی های کشور یونان هستند که در شهر آتن قرار دارند.برای اینکه سفری مناسب و به صرفه به یونان داشته باشید میتوانید از تورهای مستقیم به آتن،یونان استفاده کنید.با این تورها میتوانید 4شب و 5 روز در آتن باشید و همه دیدنی های این شهر را از نزدیک ببینید.

چانیا، شهری باستانی با معماری عجیب

جاذبه اصلی چانیا Chania بندر قدیمی ونیزی است. معماری خاص این مکان باعث شده تا لوکیشن بسیاری از فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی هالیوود شود. چانیا همچنین به دلیل غذاهای خوشمزه محلی معروف شده است که مهم‌ترین آن‌ها پنیر است. خیابان‌ها سنگفرش شده و فانوس دریایی با چشم‌اندازهای پانورامای شهر، چانیا را به یکی از بهترین جاهای دیدنی یونان تبدیل کرده است.

جاذبه های یونان_کاماپرس

دریان سفر امید

در چانیا این دیدنی‌ها را از دست ندهید

دیدنی‌هایی که در این شهر می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید قایق‌های رنگارنگ و معماری قدیمی ، پارک گیاه‌شناسی، آثار باستانی در موزه باستان‌شناسی چانیا، برج دیدنی محبوب فانوس دریایی چانیا، معماری یونانی، ساحل آیگوانا، شن‌های طلایی و ساحل ماسه‌ای ، دره اسرارآمیز توپولیا و قلعه ونیزی هستند.برای سفر به یونان میتوانید فصل بهار را انتخاب کنید که در این فصل زیبایی های شهر بیشتر است.اما اگر بخواهید ارزان تر سفر کنید بهتر ست از تورهای ارزان یونان خارج از فصل سفر استفاده کنید.

سانتورینی، سرزمینی هیجان‌انگیز با خانه‌های رنگارنگ

سانتورینی سرزمینی با ساختمان‌های سفید، خانه‌های کوچک و رنگارنگ و مسیرهای مارپیچ است. این شهر پر جاذبه یونان با داشتن گنبدهای یاقوتی و آسمان لاجوردی بسیار جذاب‌تر می‌شود. خانه‌ها و هتل‌هایی که بر روی صخره‌ها ساخته‌شده‌اند ازجمله جذابیت‌های سانتورینی هستند.

در سانتورینی این جاذبه‌ها را فراموش نکنید

صخره اسکاروس ، غروب آفتاب در خلیج آمودی، نمایشگاه و موزه پرهیستوریک ترا ، نقاشی‌های دیواری در موزه فولکلور لیگنوس ، تجربه قایق‌رانی در رودخانه سانتورینی، آتش‌فشان سانتورینی و ویرانه‌های باستانی ترا را حتماً در تور یونان باید ببینید.

جاذبه های یونان_کاماپرس

هرسنیسوس، بندرگاه قدیمی در یونان

یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی یونان هرسنیسوس، یک شهر بندری قدیمی است. این شهر پر از پارک‌های تفریحی، سواحل ماسه‌ای، موزه‌های جذاب، ویرانه‌های باستانی و مراکز خرید محلی است. هرسنیسوس با غذاهای دریایی تازه و خوشمزه خود بسیار معروف شده است. به همین دلیل یکی از بهترین مکان‌های دیدنی یونان به حساب می‌آید.

آنچه در هرسنیسوس باید ببینید

آکواریوم ، نمایشگاه‌های فضای آزاد، نمایش اسب‌ها، پارک آبی ، پارک لبیستینت،  غار اسرارآمیز زئوس، مزرعه کرتین و صومعه وردیسی از جاهای دیدنی این شهر است که در تور یونان باید دید.

جاذبه های یونان_کاماپرس

ارزان ترین تور یونان را با «اوج آرام» تجربه کنید

آژانس مسافرتی اوج آرام (https://oujaram.ir) از ســال 1396 در ایران فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد. این شرکت در کنار احترام همه جانبه به مراجعه کنندگان اهدافی نو و  خدماتی باکیفیت، به مسافران ارائه می دهد.شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام در فصل های پر تردد در صنعت گردشگری ایران (بهار و تابستان) پروازهای خود را به صورت چارتری انجام می دهد.شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام قراردادی تضمینی هم برای راهی کردن توریست‌ها به مقاصد گردشگری و بازگشت حتمی آنان به ایران با سفارتخانه‌های اسپانیا، فرانسه، ژاپن، جمهوری چک و برزیل دارد. برگزاری تورهای آسیایی، اروپایی و قاره آمریکا، ازجمله خدمات دیگر این آژانس است. همه کارشناسان در این مجموعه  مشاوره و انجام کارهای مسافران را به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

راه های ارتباطی

021-45419

09216791219

شنبه تا چهارشنبه: 9 تا 18

پنج‌شنبه‌ها: 9 تا 13

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰، ساختمان 34، طبقه اول، واحدهای 10 و 11

[email protected]

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان