برگزاری مسابقات الکلاسیکو قطر، امکان خرید بلیط بازی با تور قطر

الکلاسیکو قطر_کاماپرس
آریاک سفر

سومین مسابقه بین بازیکنان سابق رئال مادرید و بارسلونا به زودی برگزار خواهد شد. ابتدا در تاریخ 6 آبان تیم‌های رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا در برنابئو برابر هم قرار می‌گیرند و یک ماه بعد، دیدار دیگری بین بارسلونا و رئال مادرید برگزار می‌شود، این دیدار در قطر و بین گروه منتخبی از اسطوره‌های بزرگ هر دو تیم خواهد بود.

به گزارش کاماپرس ورزشگاه خلیفه در 28 نوامبر (هشتم آذر)، یک روز قبل از جشن صدوبیست و پنجمین سالگرد بارسلونا، میزبان یک دیدار مهم خواهد بود. این بازی ساعت 18 در اسپانیا، 20:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. تیم متشکل از بازیکنان سابق بارسلونا در سال 2016 ایجاد شد و این پروژه به‌عنوان اقدامی دیگر برای جهانی کردن برند بارسا در سراسر جهان محسوب می‌شود. پیشکسوتان تیم فوتبال بارسا پس از انجام بازی‌ها، فرصتی دارند تا با  طرفداران خود صحبت کرده و در برنامه های مختلف شرکت می‌کنند. آلبرت فرر مربیگری این تیم را بر عهده خواهد داشت.

الکلاسیکو قطر_کاماپرس

الکلاسیکو چیست

ال کلاسیکو (به اسپانیایی: El Clásico)، به نام‌های دیگری مثل ال دربی اسپانول، ال دربی، ال سوپرکلاسیکو و ال کلاسیک هم نامیده می‌شود. مسابقه فوتبالی که بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برگزار می‌شود، با نام الکلاسیکو شناخته‌شده است. رقابت بین این دو تیم به این دلیل است که مادرید و بارسلونا دو شهر بزرگ اسپانیا هستند و درعین‌حال دو باشگاه موفق‌ و محبوب‌ این کشور هم به حساب می‌آیند. این مسابقه، یکی از بزرگ‌ترین مسابقه‌های فوتبال در جهان است که هرساله صدها میلیون نفر از کشورهای مختلف شاهد برگزاری آن هستند.

روش‌های مسافرت به قطر

یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت مسافرت به کشور قطر انتخاب روش مسافرت به این کشور است. استفاده از روش مسافرت هوایی به کشور قطر تا حد زیادی هزینه‌های مسافرت را افزایش می‌دهد؛ اما میزان زمان طی شده برای رسیدن به این کشور را کاهش داده و شما می‌توانید از امکانات رفاهی ارائه‌شده در خطوط هوایی این کشور هم استفاده کنید. مسافرت زمینی از کم‌خرج‌ترین روش‌های مسافرت برای توریست‌های ایرانی به این کشور است. البته برای دستیابی به مسیر زمینی مسافرت به قطر باید از خاک کشورهایی مانند عراق، کویت، بحرین و عربستان عبور کنید. استفاده از خطوط دریایی برای مسافرت به کشور قطر و استفاده از تور قطر بسیار مناسب‌تر و کم‌هزینه‌تر خواهد بود.

دریان سفر امید

الکلاسیکو قطر_کاماپرس

مناطق تفریحی تور قطر

جزایر مصنوعی مروارید، بازار قدیمی سوق واقف و پارک حیات‌وحش الماها از جمله مناطق تفریحی قطر هستند. دژ دوحه قطر، موزه هنرهای اسلامی، مسجد جامع دوحه و در نهایت برج‌های بارزان دوحه از دیگر مناطق توریستی این کشور به شمار می‌روند. قطر یکی از قدرتمندترین خطوط هوایی در دنیا را دارد. فرودگاه بین‌المللی قطر یا همان فرودگاه حمد یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین فرودگاه‌های جهان است. مسافرانی که قصد ترانزیت در این فرودگاه را داشته باشند می‌توانند ساعات خوبی را در فرودگاه طی کنند.

بهترین زمان سفر به قطر

برای استفاده از تور قطرمی توانید در بازه زمانی فروردین و اردیبهشت اقدام کنید. ولی فصل پاییز هم گزینه خوبی برای سفر به این شهر است. در این فصل کشور قطر آب و هوایی بسیار مطبوع و خنک دارد بنابراین در این بازه زمانی قیمت تورهای مسافرتی به این کشور کمی نسبت به مواقع دیگر سال بیشتر است.

الکلاسیکو قطر_کاماپرس

تور قطر و تماشای بازی الکلاسیکو را با «اوج آرام» تجربه کنید

آژانس مسافرتی اوج آرام (https://oujaram.ir/) از ســال 1396 در ایران فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد. این شرکت در کنار احترام همه جانبه به مراجعه کنندگان اهدافی نو و  خدماتی باکیفیت، به مسافران ارائه می دهد.شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام در فصل های پر تردد در صنعت گردشگری ایران (بهار و تابستان) پروازهای خود را به صورت چارتری انجام می دهد.شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام قراردادی تضمینی هم برای راهی کردن توریست‌ها به مقاصد گردشگری و بازگشت حتمی آنان به ایران با سفارتخانه‌های اسپانیا، فرانسه، ژاپن، جمهوری چک و برزیل دارد. برگزاری تورهای آسیایی، اروپایی و قاره آمریکا، ازجمله خدمات دیگر این آژانس است. همه کارشناسان در این مجموعه  مشاوره و انجام کارهای مسافران را به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

راه های ارتباطی

021-45419

09216791219

شنبه تا چهارشنبه: 9 تا 18

پنج‌شنبه‌ها: 9 تا 13

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰، ساختمان 34، طبقه اول، واحدهای 10 و 11

[email protected]

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان